کد خبر : 1634255 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:45 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد دوباره رئیس الاهلی به برانکو

گل دقیقه ۸۵ عبدالرحمن غریب برابر الاتفاق ارامش را در باشگاه الاهلی حکم فرما کرد تا برانکو همچنان به کارش در این تیم ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی در دیدار خارج از خانه برابر الاتفاق در حالیکه تا اواخر بازی ۱-۱ ادامه داشت، از دقیقه ۸۳ این دیدار ۱۰ نفره شد تا برانکو در آستانه دومین بازی بدون برد با الاهلی قرار بگیرد اما عبدالرحمن غریب بازیکن تعویضی موفق شد تا به زیبایی گل دوم تیمش را بزند و هم تیمش را نجات بدهد و هم برانکو را به ساحل ارامش برساند.

 

برانکو اما پس از بازی برای حضور در جلسه کاری کشور عربستان را ترک کرد و پیش از خروج عنوان کرده بود که از اخراج نمی ترسد و کار خودش را می کند، سعد الحارثی خبرنگار مشهور عربستانی بعد از برد نوشت که او می ماند و ادامه می دهد. حارثی با هشتگ ”کلنا برانکو” (همه ما برانکو هستیم) سعی در ارام کردن فضای موجود در حوالی تیم الاهلی را داشت.


عمر السوما پس از برد تیمش که با گلزنی وی همراه بود نیز اعلام کرد رابطه خوبی با برانکو دارد، روزنامه عکاظ نیز در یکی از آخرین خبرهای خود نوشت: احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی به برانکو اعتماد دوباره کرده تا این سرمربی کروات با ارامش خیال به کارش در عربستان ادامه بدهد.

 

سرمربی کروات الاهلی پس از برد تیمش به بازیکنانش استراحت داد و قرار است دور‌جدید تمرینات الاهلی از فردا بدون بازیکنان ملی پوش شروع بشود.

 

برانکو در الاهلی

دیدگاه‌ها