کد خبر : 1634270 | 11 شهریور 1398 ساعت 14:25 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیفیت زمین صدا و سیما افتضاح است؛

قائدی: مچ پایم در بازی با فولاد آسیب دید

مهدی قائدی می گوید تیم امید به زمین بهتری برای تمرین کردن نیاز دارد.

قائدی: مچ پایم در بازی با فولاد آسیب دید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی بازیکن تیم امید در تمرین امروز صبح شاگردان فرهاد مجیدی در پاسخ به این سوال که چرا همراه سایر بازیکنان تمرین نمی کند، توضیح داد: در مسابقه اخیر استقلال مقابل فولاد خوزستان دچار یک آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم و ضربه دیدم و دکتر گفت که تمرین نکنم.


مهاجم فانتزی استقلال در رابطه با شرایط تیم امید و اردوی تیم بیان کرد: اردو دو روزی است که شروع شده و همه چیز خوب است مثل هتل. اما متاسفانه زمین تمرین خوبی نداریم و اگر زمین تمرین خوبی به تیم ملی امید مانند تیم بزرگسالان اختصاص دهند، خیلی بهتر می شود. واقعا در این زمین ها مصدومیت زیاد می شود و امیدوارم پیگیری کنند تا حل شود.


از قائدی در این رابطه سوال شد که چرا در زمین تمرین شماره 2 کمپ تیم های ملی تمرین نمی کنند که او پاسخ داد: آن زمین را به ما نمی دهند.


قائدی در مورد کیفیت زمین صدا و سیما گفت: کیفیت زمین صدا و سیما که واقعا افتضاح است و در حد تیم ملی نبود. تیمی که می خواهد به المپیک برود، همه چیزش باید خوب باشد.


پس از این سوال، خبرنگاری از قائدی در مورد شرایط تیم باشگاهی اش پرسید که مدیر رسانه ای تیم امید با تذکر این نکته که سوال باشگاهی نباید در اردوی ملی پرسیده شود، از خبرنگاران خواهش کرد در مورد باشگاه و شرایط باشگاهی از بازیکنان سوالی نپرسند.


قائدی سپس در پاسخ به سوالی در مورد توپ های مواتن که تیم امید با آنها تمرین می کند، گفت: این توپ ها خیلی خوب است ولی توپ های لیگ سنگین و افتضاح است و امیدوارم عوض شوند.

دیدگاه‌ها