کد خبر : 1634336 | 11 شهریور 1398 ساعت 19:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بادران تهران 3 - 0 شهرداری تبریز

لیگ یک/ فرهاد کاظمی روی دور برد افتاد

فرهاد کاظمی با کسب پیروزی مقابل شهرداری تبریز به دهممین امتیاز فصل تیمش دست یافت تا همچنان در جمع بالانشین لیگ حاضر باشد.

لیگ یک/ فرهاد کاظمی روی دور برد افتاد

به گزارش "ورزش سه"، بادران با گلی که در نیمه اول توسط کیوان امرایی، ستاره گلزن این روزهای تیمش به ثمر رساند برنده به رختکن رفت و در ادامه نیمه دوم با برتری قاطع مقابل حریف پیروز هفته چهارم لیگ دسته اول لقب گرفت.

 

شاگردان فرهاد کاظمی که به نظر نمی‌رسید کار سختی مقابل شهرداری تبریز که طی سه بازی قبلی خود نیز با شکست زمین را ترک کرده بود، داشته باشند با فرصت‌سوزی‌های خود تا دقایق پایانی بازی را جذاب دنبال کردند و این در حالی بود که شهرداری نیز روی ضدحملات نیم نگاهی به دروازه این تیم داشت اما موفق به ثبت گل نشد. با برتری یک گله آنها در نیمه اول، بار دیگر شاگردان فرهاد کاظمی در نیمه دوم فشار را بر حریف زیاد کردند و در نهایت با گل‌هایی که بادران که طی سه هفته ابتدایی فصل با 2 برد و 1 تساوی، دیدارهای خود را به پایان رسانده بود، با برد امروز برابر شهرداری تبریز به دهمین امتیاز فصل خود دست یافت تا امیدوارانه لیگ را دنبال کند.

 


شهرداری تبریز نیز با تحمل چهارمین شکست پیاپی خود، دیگر قعرنشین بدون امتیاز این هفته لقب گرفت و باید دید در ادامه مسیر قادر خواهند بود از انتهای جدول فاصله بگیرند یا خیر.

دیدگاه‌ها