کد خبر : 1634343 | 11 شهریور 1398 ساعت 19:53 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 2 سرخپوشان پاکدشت ۴؛

لیگ‌یک/ شکست خانگی سنگین مس مقابل سرخپوشان

تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 4 بر 2 مقابل شاگردان علی نیکبخت شکست خورد تا شرایط مساعدی در جدول رده بندی نداشته باشد.

لیگ‌یک/ شکست خانگی سنگین مس مقابل سرخپوشان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان که از سه بازی گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه اش می دید، امروز در ورزشگاه خانگی میزبان سرخپوشان پاکدشت شد و در دقیقه 3 نیز با پنالتی بهرام رشیدفرخی پیش افتاد تا شروع بسیار خوبی داشته باشد. با این حال دو گل حمید کاظمی در دقیقه 28 و 45 سبب شد تا شاگردان علی نیکبخت با پیروزی سه گله به رختکن بروند.


با شروع نیمه دوم هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که مهران امیری گل اول را برای تیم میزبان ثبت کرد ولی این گل بی پاسخ نماند و حمید کاظمی در دقیقه 56 علاوه بر ثبت هت تریک موفق شد تیمش را در شرایط بهتری قرار بدهد.


در نهایت پایان این دیدار با گل به خودی مهران امیری زننده گل دوم مسی ها همراه شد تا شاگردان مجتبی حسینی یک شکست تلخ خانگی را تجربه کنند.


با این پیروزی تیم سرخپوشان پاکدشت که پیش تر یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست در کارنامه اش دیده می شد، به دومین پیروزی دست یافت تا با 7 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.


در سوی دیگر شاگردان مجتبی حسینی که دومین شکست فصل و اولین شکست خانگی را تجربه کردند، با 4 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفتند. شکست سنگین و دور از انتظار مس کرمان در خانه آنهم مقابل تیم بحران زده سرخپوشان پاکدشت به احتمال فراوان باعث تغییراتی در تیم شود، تیمی که امروز سکوهایش بعد از هت تریک حمید کاظمی مهاجم فصل گذشته مس مقابل این تیم یکصدا وی و حسین‌خانی را تشویق کردند.

 

دیدگاه‌ها