کد خبر : 1634388 | 12 شهریور 1398 ساعت 01:30 | 90.1K بازدید | 0 دیدگاه

بمب آخرین ثانیه‌های بازار تابستانی

‌رسمی: مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن پیوست

مائورو ایکاردی، مهاجم دردسرساز اینتر، با انتقالی قرضی و با بند خرید 70 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست.

‌رسمی: مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم آرژانتینی که مورد غضب مدیران اینتر قرار گرفته بود، تاکید داشت که می خواهد در این باشگاه بماند اما بعد از اینکه انتقالش به یوونتوس به سرانجام نرسید، تصمیم گرفت راهی پاری سن ژرمن شود. 

مائورو ایکاردی که در تابستان سال 2013 و از سمپدوریا راهی اینتر شده بود، خیلی زود تبدیل به مهاجم محبوب هواداران این تیم شد و تخصص وی در باز کردن دروازه یوونتوس، مائوریتو را تبدیل به ستاره محبوب سن سیرو ساخت.

در ادامه بازوبند کاپیتان نراتزوری نیز بر بازوی مائورو ایکاردی بسته شد و به نظر می رسید وی محور اصلی پروژه بازگشت اینتر به جمع بزرگان اروپا باشد. اما تاخیر در تمدید قرارداد در نهایت باعث ایجاد اختلاف بین وی و باشگاه اینتر شد و آتش این اختلافات و البته صحبت های جنجالی واندا نارا در شبکه مدیاست، در اواسط فصل قبل باعث شد بازوبند از مائوریتو پس گرفته شود. مائورو ایکاردی به دلیل عصبانیت از رفتار سران اینتر از بازی کردن برای این تیم در لیگ اروپا امتناع کرد و در نهایت بعد از دو ماه دوری، در اواسط فوریه به ترکیب بازگشت.

 

1431717

 

مائورو ایکاردی در ادامه فصل نمایش چندان خوبی نداشت و در نهایت در ابتدای تابستان آنتونیو کونته رسما اعلام کرد نام وی در لیست فروش قرار گرفته است. ایکاردی تلاش زیادی برای ماندن کرد اما در نهایت راهی جز جدایی برای وی باقی نمانده بود و این مهاجم پرحاشیه راهی پاری سن ژرمن شد. مائورو ایکاردی با 124 گل، هفتمین گلزن برتر تاریخ باشگاه اینتر محسوب می شود.

در بیانیه باشگاه اینتر آمده است:" باشگاه اینتر میلان اعلام می کند که مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن پیوست. این مهاجم آرژانتینی با قراردادی اولیه قرضی یک ساله به باشگاه فرانسوی پیوست با بندی که می تواند قرارداد او را در پایان فصل دائمی کند. همزمان ایکاردی با باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش تا سال 2022 به توافق رسید."

اسکای اسپورت ادعا کرد که اینتر برای این انتقال قرضی 5 میلیون یورو دریافت می کند و در صورت فعال شدن بند خرید قرارداد، پاری سن ژرمن 65 میلیون یوروی دیگر پرداخت خواهد کرد. همچنین ایکاردی در این فصل 7 میلیون یورو دریافت می کند و اگر قراردادش دائمی شود، برای 4 سال بعدی، سالانه 10 میلیون یورو به او پرداخت می شود.

این مهاجم آرژانتینی بعد از امضای قرارداد، به سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن گفت:" مایلم از باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل اعتمادی که به من نشان داد، تشکر کنم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا به تیم جدیدم کمک کنم تا در همه رقابت ها تا جای ممکن پیش برود. پاری سن ژرمن به یک قدرت بین المللی تبدیل شده و در سال های اخیر، تعدادی از بهترین بازیکنان را جذاب کرده است.

جاه طلبی باشگاه خیلی بالاست و من مطمئنم که همه چیز در اینجا پیشرفت خواهد کرد. من واقعا منتظرم در پارک دو پرنس بازی کنم، ورزشگاه که به خاطر زیبایی و شورش شهرت دارد."

 

ایکاردی در پاری سن ژرمن شماره 18 را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها