کد خبر : 1634448 | 12 شهریور 1398 ساعت 11:45 | 193.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به مهمترین ستاره‌های پاری سن ژرمن در این فصل

پی‌اس‌جی جدید با گران‌ترین خط حمله تاریخ

با ماندگار شدن نیمار در پاری سن ژرمن و پیوستن ایکاردی به این تیم، PSG حالا گران‌ترین خط حمله دنیا را در اختیار دارد و برای بزرگان اروپا خط و نشان می‌کشد.

پی‌اس‌جی جدید با گران‌ترین خط حمله تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه انتظار می‌رفت نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امسال تابستان این تیم را ترک کرده و راهی بارسلونا شود تا در آن تیم در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز یکی از پرقدرت‌ترین خطوط حمله دنیا را بسازد، در واپسین لحظات پنجره نقل و انتقالات در بر پاشنه دیگری چرخید تا با ماندگار شدن نیمار در پاریس و پیوستن مائورو ایکاردی به PSG، این بار پاری سن ژرمن مدعی در اختیار داشتن قوی‌ترین خط حمله دنیا باشد. خط حمله‌ای که اگر هم در قوی‌ترین بودنش شکی وجود داشته باشد، بدون تردید گران‌ترین خط حمله دنیای فوتبال است.

 

پاری سن ژرمن فصل آینده با خط حمله‌ای به میدان می‌رود که ایکاردی در مرکز آن قرار داشته و در دو طرف او نیمار و کیلیان امباپه بازی می‌کنند.

 

1431772

 

پاری سن ژرمن برای اینکه خود را به عنوان قدرت اول فوتبال اروپا مطرح کند از سال 2011 که مالکیتش در اختیار قطری‌ها قرار گرفته تا امروز چیزی نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه کرده است. نیمار همچنان با 222 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. پاریسی‌ها امباپه را هم با قراردادی 130 میلیون پوندی بعلاوه40 میلیون پوند به خدمت گرفته‌اند. با پیوستن ایکاردی با قراردادی 64 میلیون پوندی حالا PSG می‌تواند با گران‌ترین خط حمله دنیا به مصاف حریفان اروپایی‌اش برود.

 

البته ستاره‌های تهاجمی PSG به این سه نفر خلاصه نمی‌شود و ایکاردی امسال با ادینسون کاوانی برای حضور در مرکز خط حمله این تیم رقابت سختی خواهد داشت.

 

1431773

 

از دیگر ستاره‌های مهمی که PSG امسال تابستان به خدمت گرفت می‌توان به کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال مادرید و آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد اشاره کرد. ناواس بعد از آنکه مطمئن شد در رئال مادرید شانس چندانی برای دروازه بان اول بودن ندارد و قرار است زیر نظر زیدان مهره تعویضی تیبو کورتوا باشد تصمیم گرفت به پیشنهاد پاری سن ژرمن جواب مثبت داده و راهی پاریس شود تا در این فصل به عنوان سنگربان اول بازی کند. از آن سو آرئولا به جای ناواس راهی مادرید شد تا به عنوان ذخیره کورتوا در اختیار زیدان باشد. پاری سن ژرمن حالا کیلور ناواس و مارسین بولکا را به عنوان دروازه بان‌های اول و دوم خود در اختیار خواهد داشت. 

 

1431771

 

پاری سن ژرمن فصل بعد با این ستاره‌ها به مصاف حریفانش خواهد رفت:

 

دروازه‌بان‌ها: مارسین بولکا، کیلور ناواس، سرخیو ریکو

 

مدافعین: تیاگو سیلوا، تیلو کرر، مارکینیوس، نیکولا ماکسیموویچ، توماس مونیه، خوان برنات، لیوین  کورزاوا، عبدو دیالو، کیمپمبه

 

هافبک‌ها: آنخل دی‌ماریا، یولیان درکسلر، پابلو سارابیا، آندر هررا، مارکو وراتی، ادریسا گوئیه، جسی

 

مهاجمین: ادینسون  کاوانی، نیمار، کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی

 

دیدگاه‌ها