کد خبر : 1634391 | 12 شهریور 1398 ساعت 00:18 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ کنایه آمیز فتحی به آذری

برای مدیریت استقلال مناقصه برگزار شده؟

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال امشب در برنامه فوتبال برتر پاسخی کوتاه اما کنایه آمیز به سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن داد.

برای مدیریت استقلال مناقصه برگزار شده؟


به گزارش "ورزش سه"، فتحی که مشغول توصیف شرایط آبی پوشان بود ضمن اشاره به حاشیه سازی های مکرر و ایجاد نا آرامی علیه استقلال ؛ ناگهان به موضوع شایعه تغییر مدیریت اشاره کرد و گفت: ناگهان شایعه می کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و می آیند برای مدیریت اعلام آمادگی می کنند انگار که مناقصه است.


در این لحظه محمدحسین میثاقی به او گفت مثل اینکه پست شما خیلی خواهان دارد که فتحی جواب داد: کاری می کنند که شخص اول ورزش دو بار در رد این شایعه رسما اعلام نظر کرده است. بعد درحالیکه رییس هیئت مدیره این مسئله را تکذیب میکند  بازهم در این باره صحبت می کنند. این ملتهب کردن فضای عمومی است.


او با اشاره به موضوعات دیگر ادامه داد: دوستانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند دنبال حاشیه سازی هستند. البته اگر نبودن فتحی به ثبات تیم کمک می کند بنده حاضرم.


او تاکید کرد مهمترین موضوع در باشگاه استقلال مسئله مجوز حرفه ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیاست.ان شاء الله سعی می کنیم در طول این هفته در کنار هواداران این مسئله را حل کنیم. البته باید بازیکنان عزیز هم سعی کنند در این زمینه به ما کمک کنند.


فتحی همچنین اعلام کرد با روزبه چشمی به توافق نسبی رسیده و قرارداد او امروز و فردا نهایی خواهد شد. ضمن اینکه یک بازیکن خارچی هم برای خط حمله انتخاب خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها