کد خبر : 1634569 | 12 شهریور 1398 ساعت 20:41 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویژیل فن دایک؛ سریع ترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان

یوفا اعلام کرد کسی در فصل قبل لیگ قهرمانان به گرد پای ویژیل فن دایک نرسیده است.

ویژیل فن دایک؛ سریع ترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان


به گزارش "ورزش سه"، ویژیل فن دایک، مدافع باکیفیت و هلندی لیورپول در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود بوده و وی از سوی یوفا به عنوان سریع ترین بازیکن فصل قبل لیگ قهرمانان برگزیده شده است.

 

براساس گزارشی از یوفا، ویژیل فن دایک که اخیرا به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شد، با سرعت 34.5 کیلومتر در ساعت در جریان شکست دور رفت بازی نیمه نهایی لیورپول مقابل بارسلونا، سریع ترین بازیکن فصل قبل لیگ قهرمانان بوده است.

 

1431956

 

در یکی از صحنه های این دیدار و هنگامیکه لیونل مسی پا به توپ بود، مدافع هلندی با این سرعت خیره کننده مقابل او ایستادگی کرد تا این عنوان را به خود اختصاص دهد. ویژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن مردان فیفا هستند و برنده این عنوان در تاریخ 23 سپتامبر اعلام می شود.

 

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی که سرعت 34.4 کیلومتر در ساعت را در دیدار مقابل هافنهایم ثبت کرد، با اختلاف کمی در رتبه دوم قرار گرفت. لروی سانه، وینگر آلمانی سیتیزن ها در بازی برگشت سیتی برابر تاتنهام در مرحله یک چهارم به 34.2 کیلومتر در ساعت رسید و گرت بیل از رئال مادرید با 33.8 کیلومتر در ساعت در مقابل رم رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. برل امبولو، رافا سیلوا و سانه، همگی با سرعت سرعت 33.5 کیلومتر در ساعت در جمع 10 نفر برتر قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها