کد خبر : 1634619 | 13 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

هازارد می‌تواند در رئال ابرستاره شود

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید ادن هازارد فوتبالیستی استثنایی است که می‌تواند در رئال به یک ابرستاره تبدیل شود.

هازارد می‌تواند در رئال ابرستاره شود

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید با ستایش از ادن هازارد، ستاره بلژیکی تازه به خدمت گرفته شده توسط رئال می‌گوید هازارد فوتبالیستی استثنایی است و اگر بتواند درخشش خارق‌العاده خود در چلسی را در رئال هم به نمایش بگذارد بدون شک در این تیم به یک ابرستاره تبدیل خواهد شد.

 

بعد از سالها شایعه و گمانه‌زنی هازارد سرانجام تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از استمفوردبریج راهی برنابئو شد تا یک سال بعد از خروج کریستیانو رونالدو جانشین او در جمع سفیدپوشان مادرید شود. او در حالی به مادرید رسید که در 353 بازی برای چلسی 110 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و در هفت سال حضورش در آن تیم شش جام بدست آورده بود.

 

1429861

 

هازارد تا این لحظه به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پا هنوز در یک بازی هم رسمی با پیراهن رئال به میدان نرفته ولی انتظار می‌رود ورود او به ترکیب سفیدپوشان نقش مهمی در ارتقای سبک بازی این تیم داشته باشد.

 

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال درباره او گفت:" من باور دارم که هازارد می‌تواند در رئال بدرخشد و یک ابرستاره باشد. درست است که چند نفر از بازیکنان لیورپول هم سال گذشته عالی کار کردند ولی به نظر من هازارد با اختلاف زیاد بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر بود. برای همین هم کار رئال در جذب او فوق‌العاده بوده".

 

 

دیدگاه‌ها