کد خبر : 1633808 | 09 شهریور 1398 ساعت 16:36 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: هازارد در رئال همه را شگفت زده خواهد کرد

سسک فابرگاس دوست و هم تیمی سابق ادن هازارد او را دارای شایستگی های لازم برای رهبری رئال درون زمین می بیند.

فابرگاس: هازارد در رئال همه را شگفت زده خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان امسال با انتقالی 100 میلیون یورویی به علاوه 30 میلیون یورو بندهای متغیر از چلسی به رئال مادرید پیوست. او در پیش فصل به غیر از بازی با سالزبورگ عملکرد چندان خوبی نداشت و پیش از شروع فصل نیز دچار مصدومیت شد؛ به طوریکه هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی برگردد و پس از وقفه بازی های ملی باید منتظر اولین بازی رسمی او برای رئال بود.

برخی معتقدند او نمی تواند مثل رونالدو رهبر رئال درون زمین باشد اما سسک فابرگاس در مصاحبه با مارکا خلاف این عقیده را دارد.

 

 

1424812

 

 

ستاره سابق بارسا و چلسی به مارکا گفت:« ادن شخصیتی بسیار ویژه دارد. در نگاه اول، به نظر هیچ چیز برای او مهم نیست ولی روح یک فرد برنده و پیروز را درون خود دارد. او همیشه از رقابت استقبال می کند و در رختکن فضایی شاد را باعث می شود.

ادن همیشه در حال شوخی و خنده است اما اینکه انتظار داشته باشید درون رختکن بازیکنان را گرد خود جمع کند و برای شان صحبت کند، خیر؛ او چنین شخصیتی ندارد. با این حال هازارد درون زمین یک رهبر واقعی است. همیشه توپ می خواهد و تیم را با خود به جلو هدایت می کند. در دوئل های مستقیم همیشه پیروز است و گل می زند و پاس گل می دهد. ادن یک بازیکن کامل است و بازدهی باورنکردنی در رئال خواهد داشت. من او را دارای قابلیت های لازم برای رهبری رئال می بینم. هر زمان که به او نیاز باشد حاضر و آماده است و خیلی ها را شگفت زده خواهد کرد.»

 

 

1424700

دیدگاه‌ها