کد خبر : 1634630 | 13 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس کالیاری: از نژادپرستی بعضی هواداران متاسفم

رئیس باشگاه کالیاری بعد از شعارهای نژادپرستانه هواداران این تیم علیه روملو لوکاکو می‌گوید از این موضوع ناراحت و عصبانی است و امیدوار است تیمش با محرومیت مواجه نشود.

رئیس کالیاری: از نژادپرستی بعضی هواداران متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه کالیاری، توماسو جیولینی می‌گوید از شعارهای نژادپرستانه هواداران این تیم علیه روملو لوکاکو عصبانی و ناراحت است و قصد دارد برنامه‌های جدیدی برای مقابله با این شرایط تهیه کند. جیولینی می‌گوید بستن سکوها راه‌حل مناسبی برای پایان دادن به نژادپرستی در سری آ نیست.

 

1430036

 

ماجرا به دیدار اینترمیلان و کالیاری در روز یکشنبه برمی‌گردد که اینتر موفق شد در این بازی با گلزنی لوکاکو حریفش را 2-1 شکست دهد. وقتی لوکاکو در نیمه دوم پشت ضربه پنالتی ایستاد هواداران کالیاری که پیش از این هم سابقه شعارهای نژادپرستانه داشته‌اند او را هدف گرفته و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

در اقدامی عجیب، هواداران افراطی اینتر موسوم به کوروا نورد امروز در نامه‌ای سرگشاده به لوکاکو مدعی شدند هواداران کالیاری شعار نژادپرستانه سر نداده و خواسته‌اند احترام‌شان را به این شکل ابراز کنند.

 

اما رئیس باشگاه کالیاری نظر دیگری دارد. او در این باره گفت:" ما برای مقابله با این موضوع جدی هستیم و در حال آموزش مامورین حراست ورزشگاه‌مان هستیم تا افرادی که چنین اقداماتی را شروع می‌کنند به مسئولین انتظامی و قانون تحویل دهیم. ما از هواداران اصیل‌مان هم خواسته‌ایم در این مورد به باشگاه کمک کنند. منظورم 99.9 درصد از هواداران باشگاه کالیاری است".

 

رئیس کالیاری در ادامه گفت:" مبارزه با جهل کار دشواری است و ما تنها می‌توانیم به افزایش آگاهی کمک کنیم. این حادثه که در بازی با اینتر اتفاق افتاد ما را به شدت ناراحت و خشمگین کرده. ما اولین باشگاهی بودیم که برای هواداران جوان‌مان یک مدرسه راه‌اندازی کردیم. کالیاری شهر نژادپرستی نیست و من از اینکه چنین تصویری از شهر مخابره می‌شود واقعا متاسفم. امیدوارم به خاطر این مساله با محرومیت مواجه نشویم. بستن سکوها راه‌حل نیست. همینطور که گفتم راه‌حل این مشکل فقط افزایش آگاهی مردم است".

 

دیدگاه‌ها