کد خبر : 1634635 | 13 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار و بارسا، 23 روز دیگر در دادگاه

آ اس می‌گوید رابطه بارسا و نیمار حتی بعد از ناکامی تلاشها برای انتقال او از پاریس به نوکمپ، رابطه نزدیکی است ولی دو طرف قصد دارند درباره یک دعوای قدیمی روز 27 سپتامبر به دادگاه بروند.

نیمار و بارسا، 23 روز دیگر در دادگاه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپانیایی آ اس، با اینکه رابطه نیمار و بارسلونا همچنان رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای است و با اینکه تلاشهای اخیر بارسا برای جذب ستاره برزیلی در طول تابستان ناکام شده ولی دو طرف همچنان رابطه مثبتی داشته و انتظار می‌رود بارسا در زمستان آینده یا تابستان آینده بار دیگر برای جذب نیمار اقدام کند، ولی این باعث نشده دو طرف بر سر یک دعوای قدیمی از به دادگاه کشیدن یکدیگر خودداری کنند.

 

1432028

 

آ اس می‌گوید نیمار و بارسلونا روز 27 سپتامبر در شهر بارسلونا به دادگاه خواهند رفت. این جلسه دادگاه درباره یک اختلاف مالی قدیمی مربوط به دوران حضور نیمار در بارسا است. نیمار باشگاه بارسا را به دادگاه کشانده و مدعی است این باشگاه باید 26 میلیون یورو به او پرداخت کند و در سمت مقابل نیز بارسا از نیمار به دادگاه شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی 75 میلیون یورویی شده است.

 

اصل ماجرا به زمانی برمی‌گردد که نیمار بازیکن بارسا بوده است. نیمار مدعی است در آن زمان و بعد از تمدید قرارداد خود باید از باشگاه کاتالان پاداشی 40 میلیون یورویی می‌گرفته که آن را دریافت نکرده است. جالب اینجا است که نیمار بعد از امضای تمدید قرارداد با بارسا وقتی با پیشنهاد 222 میلیون یورویی پاری سن ژرمن مواجه شده بارسا را ترک کرده و راهی پاریس شده است.

 

1432027

 

در نتیجه این اتفاقات باشگاه بارسلونا 14 میلیون یورو پاداش به نیمار پرداخت کرد و ستاره برزیلی معتقد است بارسا باید کل 40 میلیون یورو را به او پرداخت می‌کرده. به همین خاطر است که نیمار با شکایت به دادگاه خواستار پرداخت 26 میلیون یورو به او از طرف بارسلونا است.

 

بر اساس گزارش آ اس، در جلسه قبلی دادگاه که در ماه مارس برگزار شده بود وکلای نیمار از ارائه قرارداد او با PSG به دادگاه خودداری کردند و به همین علت، قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده را به صورت موقت متوقف کرد تا قرارداد این ستاره برزیلی با باشگاه فرانسوی به دادگاه ارائه شود. در آن جلسه دادگاه، تاریخ برگزاری جلسه بعدی 27 سپتامبر اعلام شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها