کد خبر : 1634714 | 13 شهریور 1398 ساعت 14:39 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملک آباد: از سلامت تاج آگاه هستم؛

همه از تعویق انتخابات در تهران خوشحالند

مهدی ملک آباد که یکی از نامزدهای تصدی پست ریاست هیئت فوتبال استان تهران است، از به تعویق افتادن انتخابات ابراز خشنودی کرد.

همه از تعویق انتخابات در تهران خوشحالند

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه قرار بود روز آینده انتخابات برای تعیین رئیس آینده هیئت فوتبال تهران برگزار شود، که روز گذشته اعلام شد، انتخابات روز دیگری برگزار خواهد شد و به تعویق افتاد.

 

مهدی ملک‌آباد که یکی از کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال تهران در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد اینکه چرا انتخابات به تعویق افتاده است، بیان کرد: قبل از هر چیز جا دارد از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج تشکر کنم چرا که در کمترین زمان ممکن صدای معترضین به شکل برگزاری مجمع و انتخابات را شنید. من در این زمینه تنها نبودم، چون همه نامزدهای حاضر در انتخابات دوست داشتند که انتخابات از سوی هیأت استان تهران که یکی از زیرمجموعه‌های اصلی فدراسیون فوتبال است در شرایط خوب و سالم برگزار شود.


ملک‌آباد حرف هایش را ادامه داد و افزود: در حالی که چند روز به انتخابات باقی مانده بود ما نمی‌دانستیم چه نفراتی در مجمع حق رأی دارند و جابه‌جایی نفرات و حذف و اضافه آنها بر چه معیاری صورت می‌گیرد. هیأت فوتبال باید در راستای کمک و اینکه بازویی برای فدراسیون باشد قدم برداشته تا اینکه خدای ناکرده برخی مسائل شائبه‌هایی را برای فدراسیون و شخص مهدی تاج ایجاد نکند. من خودم مدت‌ها با مهدی تاج همکار بودم و از روحیات و سلامتش آگاه هستم اما اگر اعتراضی به برگزاری انتخابات بوده فقط برای هر چه بهتر برگزار شدن آن بوده است.


وی در پایان در خصوص اینکه آیا تعویق انتخابات به سود نامزدها است یا به ضرر آنها، گفت: برای من فرقی ندارد، من تابع تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال هستم و هر زمانی که اعلام کنند آمادگی کامل دارم به عنوان یک نامزد در انتخابات شرکت کنم.

دیدگاه‌ها