کد خبر : 1634763 | 13 شهریور 1398 ساعت 18:20 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا سر

سرد شدن رابطه مسی و بارتومئو به خاطر نیمار

بارتومئو رئیس بارسلونا در روز معرفی بهترین های فیفا در موناکو سعی داشت خیلی به مسی نزدیک نشود و از مواجهه با او خودداری می کرد.

سرد شدن رابطه مسی و بارتومئو به خاطر نیمار

 

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستان 2019 بسته شد، بدون اینکه نیمار بتواند به هدف خود که جدایی از پی اس جی بود دست یابد. نیمار که قصد داشت به بارسا برگردد، در نهایت با به بن بست خوردن مذاکرات دو باشگاه چاره ای جز ماندنی شدن در پی اس جی ندید و حالا باید یک سال دیگر در پاریس بماند.

بارسا قصد داشت چند بازیکن خود از جمله دمبله، راکیتیچ و تودیبو را در ازای جذب نیمار به پی اس جی واگذار کند اما پی اس جی از همان ابتدا گفته بود که 300 میلیون یورو می خواهد.

 

 

1432179

 

 

مدیریت بارسا و در راس آن جوزپ ماریا بارتومئو از سوی مسی، سوارز و پیکه نیز برای بازگرداندن نیمار تحت فشار بودند. آنها هنوز هم معتقدند که بارتومئو همه تلاش خود برای بازگرداندن نیمار را  به کار نبست و پس از منتفی شدن بازگشت او از رئیس باشگاه عصبانی هستند.

طبق ادعای کادنا سر حالا رابطه مسی و بارتومئو سردتر از گذشته شده است و این از روز پنجشنبه و شیوه برخوردشان در مراسم فیفا مشخص بود. همان روز مشخص شد که بازگرداندن نیمار یک عملیات غیرممکن است و در طول مراسم بارتومئو ترجیح می داد با مسی مواجه نشود چرا که از ناراضایتی او باخبر بود.

بازگشت نیمار حالا به تابستان 2020 موکول شده و باید دید بارتومئو در سالی که انتخابات ریاست بارسا برگزار خواهد شد، چه برنامه ای در مورد ستاره برزیلی خواهد داشت.

 

 

 

دیدگاه‌ها