کد خبر : 1634897 | 14 شهریور 1398 ساعت 15:50 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

استارت مقدماتی جام جهانی با برد مالدیو، کره و مغولستان

در اولین روز دور جدید مقدماتی جام جهانی تیم های مالدیو، کره شمالی و مغولستان موفق به کسب برتری شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا از امروز آغاز شد. 40 تیم در 8 گروه از امروز به مصاف هم می روند و در نهایت 12 تیم به مرحله پایانی صعود می کنند و به شکلی جدی تر برای صعود به جام جهانی قطر مقابل هم قرار می گیرند.

 

در روز نخست مسابقات تیم های مالدیو، مغولستان و کره شمالی موفق شدند پیروزی های مهمی را کسب کنند. مالدیو با یک گل از سد میزبان خود گوام گذشت، کره شمالی در خانه لبنان را مغلوب کرد و مغولستان نیز دقایقی پیش میانمار ده نفر را شکست داد.

 

1432351

 

1432352

 

این تیم ها در گروه های خود شانس نخست صعود محسوب نمی شوند اما با پیروزی در بازی نخست می توانند به آینده امیدوار باشند. در گروه اول مالدیو طبیعتا نمی تواند حریف سختی برای چین باشد اما با سوریه و فیلیپین برای جایگاه دومی خواهد جنگید.

 

1432350

 

در گروه ششم، تیم مغولستان فارغ از ژاپن تیم هایی چون تاجیکستان، میانمار و قرقیزستان را رقیب خود می بیند و شانس زیادی برای شگفتی سازی دارد.

 

در گروه کره شمالی، دیگر کره شانس نخست صعود است و قرمزها باید در پیونگ یانگ بر ترکمنستان و سری لانکا غالب شوند و لبنان را نیز در این کشور شکست دهند.

 

امروز همچنان بازی های دیگری برگزار خواهد شد. تقابل قطر با افغانستان، بحرین با عراق و فلسطین با ازبکستان مهم ترین بازی های عصر پنج شنبه خواهند بود.

دیدگاه‌ها