کد خبر : 1634920 | 14 شهریور 1398 ساعت 17:15 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوون: کاپلو فوتبالم را نابود کرد

فابیو کاپلو در مقطعی سرمربی تیم ملی انگلیس بود و به توفیقی هم دست پیدا نکرد. او مخالفان زیادی هم داشت از جمله مایکل اوون.

اوون: کاپلو فوتبالم را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون ستاره سابق لیورپول، رئال و منچستریونایتد در کتاب بیوگرافی خود به تندی علیه فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی انگلیس انتقاد کرد. او کاپلو را مسبب پایان یافتن دوران فوتبال ملی خود می داند و او را یک آشغال خطاب کرد.

 

 

1432353

 

 

مهاجم پیشین لیورپول در کتاب "زندگی من، زمان من"، نوشته است:« کاپلو به فوتبال ملی من پایان داد اما آن دلیلی نیست که کاپلو را یک آشغال می‌دانم. زمانی که به تیم ملی ملحق شد تا نخستین تمرین برگزار شود، نکته‌ای که ابتدا توجه‌مان را جلب کرد سختگیری در رابطه با غذا بود. دومین نکته این بود که حتی یک کلمه انگلیسی نمی‌دانست. همه به هم نگاه می‌کردیم. من فکر می‌کردم چگونه این سرمربی می‌خواهد ما را هدایت کند؟ نمی‌دانستم فدراسیون فوتبال انگلیس با چه هدفی یک سرمربی را انتخاب کرده که انگلیسی بلد نیست.

کاپلو من را روی نیکمت می گذاشت و 10 تا 15 دقیقه پایانی بازی به میدان می‌فرستاد. رسانه‌ها مدام از من می‌پرسیدند چرا این اتفاق افتاد و من چه می‌توانستم بگویم؟ آنها متوجه شده بودند که خوشحال نیستم. به آنها گفتم کاپلو به من چیزی نگفته چون انگلیسی بلد نیست.

احساس می‌کردم کاپلو بر این باور بود که به عنوان سرمربی یک چیز را تغییر دهد و آن، دوران مایکل اوون بود. او تنها دوران یک بازیکن ملی‌پوش را خدشه دار نکرد بلکه به یکی از کم‌کارترین سرمربیان تاریخ انگلیس تبدیل شد. او یک آشغال بود. کاپلو یک ضربه سنگین به دوران من و فوتبال انگلیس بود و من تاوانش را دادم.»

 

 

1423692

دیدگاه‌ها