کد خبر : 1634941 | 14 شهریور 1398 ساعت 20:58 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیکولاس سوله: بازی مقابل هلند همیشه خاص است

نیکولاس سوله، مدافع جوان تیم ملی آلمان به تمجید از عملکرد ویرژیل فن دایک پرداخت.

نیکولاس سوله: بازی مقابل هلند همیشه خاص است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا شب در رقابت های مقدماتی یورو 2020 به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت و نیکولاس سوله ابراز امیدواری کرد آنها بتوانند بر رقیب دیرینه پیروز شده و در گروه خود دوازده امتیازی شوند. نیکولاس سوله همچنین از اینکه ویرژیل فن دایک بازیکن سال اروپا شده ابراز خوشحالی کرد.

 

نیکولاس سوله گفت: "همانطور که در 3 بازی آخر خود مقابل هلند دیدیم، بازی های مقابل آنها همیشه خاص هستند. ما توانستیم در آخرین بازی  در آخرین لحظه در آمستردام پیروز شویم و حالا ما منتظر دیدار جمعه هستیم و می خواهیم در گروه خود به امتیاز 12 برسیم.

 

1432388

 

فکر می کنم روحیه تیم ملی آلمان خیلی خوب است، ما ترکیب خوبی از بازیکنان با تجربه و جوان داریم و تیمی شده ایم که همه از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستند. هر وقت بازی می کنم، همیشه سعی می کنم ثبات را برای تیم به ارمغان بیاورم. من اعتماد سرمربی را به دست آورده ام، اما مواردی وجود دارد که هنوز هم می توانم آنها را بهبود بخشم."

 

رویارویی با ویرژیل فن دایک: "من چند بار در برابر فن دایک بازی کرده ام و باید بگویم که او از نظر فیزیکی باورنکردنی است. من ویژگی فن دایک در حمله و ضربات سر وی را دنبال کرده و می خواهم این خصوصیت خود را بهبود بخشم. فن دایک به حق بازیکن سال اروپا شد و خوشحالم که یک مدافع صاحب این عنوان شده است."

دیدگاه‌ها