کد خبر : 1634945 | 14 شهریور 1398 ساعت 21:26 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو و انتخاب دوباره نویر به جای تراشتگن

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد مانوئل نویر مقابل هلند در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

یوواخیم لوو و انتخاب دوباره نویر به جای تراشتگن


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی آلمان در رقابت های مقدماتی یورو 2020 به مصاف رقیب دیرینه خود هلند خواهد رفت و علیرغم انتقادات ماه های اخیر نسبت به عملکرد مانوئل نویر و عملکرد خوب مارک تراشتگن در ترکیب بارسلونا، یوواخیم لوو همچنین به کاپیتان پرفتخار بایرن مونیخ اعتقاد دارد.

 

شرایط بازیکنان: "لئون گورتزکا بعد از تمرین دیروز دچار خونریزی جزئی شد و وی قطعا بازی فردا مقابل هلند را از دست خواهد داد. من فکر می کنم که گورتزکا به خانه خود باز خواهد گشت و احتمالا اسکن را در آنجا انجام خواهد داد. قطعا گورتزکا تا 2 الی 3 روز دیگر قادر به تمرین کردن نخواهد بود. سرژ گنابری هفته قبل برای بایرن مونیخ بازی نکرد و مشکلات عضلانی داشت. من با نیکو کوواچ صحبت کردم و گنابری فردا بازی خواهد کرد."

 

1392049

 

دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان: "مانوئل نویر در بازی فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. من به بارسلون سفر کرده و با مارک آندره تراشتگن صحبتی طولانی داشتم و به او قول دادم که در رقابت های انتخابی یورو شانس بازی کردن خواهد یافت. خواهیم دید چه کسی در روز دوشنبه بازی می کند."

 

تغییرات بعد از جام جهانی 2018: "ما سرعت بیشتری داشته، در مقابل دروازه رقبا خطرناک تر هستیم و عزم راسخی برای پیروزی داریم. احساس می کنم در مسیر صحیحی هستیم اما تیم ملی آلمان باید بیشتر پیشرفت کرده و روحیه خوبی داشته باشد."

 

شرایط هاورتز: "وی 3 سال است در بوندس لیگا بازی می کند و عملکرد بسیار خوبی داشته، اما هاورتز هنوز هم باید پیشرفت کند و ما در آینده جایی برای او در ترکیب اختصاص خواهیم داد."

دیدگاه‌ها