کد خبر : 1635058 | 15 شهریور 1398 ساعت 17:17 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

دلیل شکست مذاکرات بارسا و یوونتوس برای راکیتیچ

ایوان راکیتیچ تا روز آخر نقل و انتقالات شانس ترک بارسا را داشت اما در نهایت انتقال او به یوونتوس عملی نشد.

دلیل شکست مذاکرات بارسا و یوونتوس برای راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی بود که در طول نقل و انتقالات تابستانی کانون شایعات مختلف بود. از یک سو بارسلونا قصد داشت او را وارد پروسه نیمار کرده و راهی پی اس جی کند و از سوی دیگر او با این موضوع مخالف بود و قصد داشت به یوونتوس برود.

راکیتیچ در روزهای پایانی نقل و انتقالات با یوونتوس به توافق نیز دست یافت و تصور می کرد در نهایت راهی این تیم خواهد شد اما مذاکرات بارسا و یووه به بن بست خورد.

 

 

1427924

 

 

دو هفته مانده به اتمام نقل و انتقالات بود که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در دفتر باشگاه بارسلونا حاضر شد. هدف او مذاکره برای جذب راکیتیچ بود. او بازیکنانی را برای معاوضه پیشنهاد داد ولی بارسلونا فقط در صورتی که یوونتوس حاضر به واگذاری فدریکو برناردسکی هافبک ملی پوش 25 ساله می شد با انتقال راکیتیچ موافقت می کرد.

در ابتدا یوونتوس با این پیشنهاد موافقت کرد و با خود راکیتیچ نیز به توافق نهایی رسید اما یک روز به اتمام نقل و انتقالات و در حالی که ستاره کروات آماده رفتن به تورین بود، اعلام کرد که 23 میلیون یورو نیز از بارسلونا می خواهد.

در بارسلونا اما بر این اعتقاد بودند که هرچند بین دو بازیکن شش سال اختلاف سنی وجود دارد ولی سطح کیفی آنها قابل مقایسه نیست؛ ضمن اینکه ارزش دو بازکین در ترانسفرمارکت نیز 40 میلیون یورو تخمین زده شده بود. در نهایت بارسلونا حاضر نشد 23 میلیون یوروی مدنظر یووه را پرداخت کند و مذاکرات به بن بست خورد.

 

 

1390284

دیدگاه‌ها