کد خبر : 1643419 | 22 مهر 1398 ساعت 22:46 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات یونایتد و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ

نشریه اسپورت مدعی شد ایوان راکیتیچ، ستاره 31 ساله بارسلونا مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد.

آغاز مذاکرات یونایتد و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد مذاکرات با باشگاه بارسلونا برای توافق در مسیر خرید ایوان راکیتیچ را آغاز کرده است. این هافبک 31 ساله در این فصل فقط یک بازی  را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کرده و در کل  فقط 186 دقیقه در مجموع شش بازی در تمامی رقابت ها برای بارسلونا انجام داده است.

 

1436989

 

کاتالان ها حالا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه حاضر به فروش هافبک باتجربه و کروات هستند و طبق ادعای نشریه اسپورت، یونایتد پیش از این نیز علاقه خود را برای خرید بازیکن بارسلونا نشان داده و مذاکرات اولیه را با این باشگاه اسپانیایی آغاز کرده است. به نظر می رسد بارسا برای فروش هافبک کروات خود  حداقل 40 میلیون یورو (34 میلیون پوند) خواستار است و شیاطین سرخ قصد دارند برای تغییر شرایط کنونی، در همین فصل زمستان وی را جذب کنند.

 

البته کار یونایتد برای خرید ایوان راکیتیچ آسان نیست زیرا یوونتوس و اینتر نیز به شدت خواهان جذب وی هستند. خود این بازیکن مدتی قبل فاش کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی بیانکونری در تابستان با وی تماس گرفته و خواهان انتقال وی به تورین شده است. در نهایت مذاکرات بارسا و یووه در تابستان به دلیل عدم توافق مالی منتفی شد و باید دید با توجه به نیمکت نشینی های متوالی در فصل جدید، آیا این بار جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا قطعی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها