کد خبر : 1635253 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:25 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر: تیم نهم و ششم دنیا را تحویل گرفتیم

گزارش دبیر و امیدواری وزیر به موفقیت کشتی

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی کشتی حاضر شدند.

گزارش دبیر و امیدواری وزیر به موفقیت کشتی

به گزارش "ورزش سه"،  در حالی که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی آخرین روزهای تمرین خود را در تهران سپری می کنند، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در تمرین عصر امروز حاضر شدند.


علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی بعد از خوش و بش ملی پوشان با مسئولان ورزش دقایقی به صحبت پرداخت.


او در حضور ملی پوشان، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گفت: در بخش کشتی فرنگی آقای بنا جوان‌گرایی کرده و تیم خوبی را برای جهانی آماده کرده است.در کشتی آزاد هم متاسفانه ٣ کشتی گیر باتجربه ما دچار ضرب خوردگی شدند و مسابقات جهانی را از دست دادند. البته یادمان نرود که این تیم در ٢ سال گذشته ششم و نهم دنیا شده است. این را هم بدانید که مسابقات جهانی قبل از المپیک حتی از خود المپیک هم سخت تر است.

 

1432762


مسعود سلطانی فر هم در جمع ملی پوشان گفت: بعد از انتخابات فدراسیون به آرامش رسیده است. امیدواریم که کشتی حضور مقتدرانه در المپیک داشته باشد. انشالله کشتی بیشترین و کاملترین سهمیه را می گیرد.


وی افزود: به هر حال دبیر در رده های مختلف تجربه دارد. اولین حرفم به او این بود که آرامش و دوری از حاشیه ها و استفاده از نخبگان و پیشکسوتان را در دستور کار قرار دهد.
وی ادامه داد: کادر مربیگری هر ٢ تیم باتجربه و میدان دیده هستند. بقیه اش هم به عزم و اراده شما برمی گردد. همه دوست دارند روی سکوی المپیک بروند . ما همه تلاش خود را می کنیم تا بهترین امکانات فراهم شود.

دیدگاه‌ها