کد خبر : 1635285 | 16 شهریور 1398 ساعت 20:44 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: سعی می کنم به هری کین نزدیک شوم

مارکوس راشفورد، مهاجم جوان تیم ملی انگلیس به تمجید از عملکرد هری کین پرداخت.

راشفورد: سعی می کنم به هری کین نزدیک شوم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان شیاطین سرخ که اخیرا مورد انتقاد مایکل اوون نیز قرار گرفته، مدعی شد همیشه در تمرینات تلاش می کند به هری کین نزدیک شود و گرچه آنها هم پست هستند، اما همیشه حامی همدیگر بوده و یکدیگر را به سمت جلو هدایت می کنند.

 

مارکوس راشفورد گفت: "هری کین یکی از بهترین تمام کننده هایی است که من در کنارش بازی کرده ام. هر وقت تمرین ما به پایان می رسید، در ذهن من مرور می کنم که باید به او نزدیک شوم. اگر هری کین شش گل زد من نیز خواهان زدن شش گل هستم و اگر او هفت گل به ثمر رساند، من به دنبال زدن هشت گل خواهم کرد.

 

1432681

 

این موارد مسائلی هستند که مردم هرگز به آنها توجه نمی کنند. اگرچه من و هری کین برای قرار گرفتن در ترکیب برای حضور در یک پست مشترک مبارزه می کنیم، اما حضور ما همیشه یکدیگر را به سمت جلو هدایت کرده است و از نظر من بسیار مهم است که شما چنین فضایی را در تیم خود داشته باشید.

 

نژادپرستی در انگلیس؟ من همیشه حرف زده ام و هرچه بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم انگار تاثیری ندارد زیرا هیچ چیز تغییر نکرده است. در اینترنت انجام هر کاری بسیار آسان است. هرکدام از ما اکنون می توانستیم به کار خود ادامه دهیم و حساب کاربری ساخته و آنچه را می خواهیم زیر پست های هر کسی بنویسیم.

 

این کار ساده است و باید افراد برای ایجاد یک حساب کاربری کارت شناسایی نشان دهند، به این معنی که هر کسی می تواند فقط یک حساب کاربری داشته باشند. صدها هزار نفر هستند که از نام من در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و می توانند آنچه را دوست دارند بنویسند."

دیدگاه‌ها