کد خبر : 1635372 | 17 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق منچستریونایتد:

راشفورد باید از کریستیانو رونالدو الگو بگیرد

مربی سابق منچستریونایتد می‌گوید مارکوس راشفورد، مهاجم جوان این تیم برای تبدیل شدن به مهاجمی درجه‌یک باید از کریستیانو رونالدو الگو بگیرد.

راشفورد باید از کریستیانو رونالدو الگو بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، مربی سابق منچستریونایتد که در این تیم با مارکوس راشفورد، مهاجم جوان انگلیسی کار کرده می‌گوید او برای اینکه به مهاجمی درجه‌یک تبدیل شده و در بالاترین سطح فوتبال اروپا بدرخشد باید از کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس الگو بگیرد.

 

1432885

 

راشفورد 21ساله که ملی‌پوش انگلیسی است و در یونایتد بازی می‌کند پیش از این گفته بود که در کودکی و نوجوانی کریستیانو رونالدو را بزرگترین الگوی خود می‌دانسته و زمانی که کریستیانو در اولدترافورد بازی می‌کرده فقط به عشق تماشای بازی‌های او به استادیوم می‌رفته.

 

رنه مولنستین مربی سابق یونایتد درباره راشفورد به میرر گفت:" کریستیانو رونالدو از خیلی جهات منحصربفرد است چون به  توانایی خودش اطمینان راسخ دارد. من معتقدم مارکوس راشفورد هم ذهنیت مشابهی دارد و این نقطه قوتی است که باید روی آن کارکند. راشفورد اگر کریستیانو رونالدو را الگوی خود قرار دهد بهترین کمک را به خودش کرده است".

 

مربی سابق یونایتد در ادامه گفت:" منظورم این نیست که مارکوس می‌تواند رونالدوی آینده باشد. چون به اعتقاد من رونالدو استعدادی خاص و تکرارنشدنی است. او یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است که در کنار کسانی مثل پله، مارادونا، مسی، اوزه بیو و کرویف به یاد آورده خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها