کد خبر : 1635180 | 16 شهریور 1398 ساعت 12:46 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین برای من الگو و معیار گلزنی است

راشفورد: مایکل اوون اشتباه می‌کند

مارکوس راشفورد می‌گوید دائماً در تلاش است تا گلزن بهتری باشد و برای رسیدن به این هدف، هری کین هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس را به عنوان الگو و معیار انتخاب کرده است.

راشفورد: مایکل اوون اشتباه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس با رد صحبت‌های اخیر مایکل اوون که گفته بود او فاقد انگیزه لازم برای تبدیل شدن به مهاجمی درجه‌یک است می‌گوید این صحبتهای اوون درست نیست چرا که او دائما برای تبدیل شدن به گلزنی بهتر در تلاش است و به این منظور، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و گلزن قهار انگلیسی را به عنوان الگو و معیار خود انتخاب کرده است.

 

مارکوس راشفورد و هری کین مهاجمان انگلیس

 

درحالیکه انگلیس امروز در رقابتهای مقدماتی یورو2020 به مصاف بلغارستان می‌رود به نظر می‌رسد  که راشفورد امروز در خط حمله سه نفره سه‌شیرها در کنار هری کین و رحیم استرلینگ از ابتدا به میدان فرستاده شود.

 

راشفورد که در فصل جدید لیگ برتر تا کنون دو گل برای یونایتد به ثمر رسانده درباره صحبتهای مایکل اوون گفت:" اگر تمرینهای تیم ملی را نگاه کنید متوجه می‌شوید من چه می‌خواهم بگویم. من هری کین را الگوی خودم کرده‌ام. او یکی از بهترین تمام‌کننده‌هایی است که تا کنون در کنارشان بازی کرده‌ام. من هر وقت روی  تمام‌کنندگی و ضربات آخر فکر می‌کنم و تمرین می‌کنم هری را در نظر دارم و او را برای خودم معیار می‌دانم".

 

مهاجم ملی‌پوش یونایتد در ادامه گفت:" با اینکه من و هری کین هم‌پست هستیم و در تیم ملی با هم رقابت داریم ولی در عین حال به هم انگیزه می‌دهیم. داشتن چنین فضایی در یک تیم خیلی لازم و مفید است".

 

دیدگاه‌ها