کد خبر : 1635512 | 17 شهریور 1398 ساعت 22:52 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

قطعا دی یونگ در بارسلونا موفق خواهد شد

رونالد دی بوئر معتقد است فلسفه بارسلونا برای فرانکی دی یونگ تازگی ندارد.

قطعا دی یونگ در بارسلونا موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد دی بوئر، بازیکن سابق بارسلونا و مربی تیم جوانان آژاکس که مدتی با فرانکی دی یونگ کار کرده است، مدعی شد این بازیکن استعداد فراوانی داشته اما باید با سبک بازی بارسلونا خود را تطبیق داده و این موضوع کمی نیازمند به زمان خواهد بود.

 

رونالد دی بوئر گفت: "من بازی های بارسلونا را دیدم و دی یونگ تقریبا در جناحین بازی می کرد. من اعتقاد ندارم که این باید پست او باشد و دی یونگ باید در مرکز یا به عنوان هافبک توپ نگهدار بازی کند.

 

1432199

 

من نمی دانم ارنستو والورده چه خواهد کرد، اما معتقدم فرانکی دی یونگ باید صبور باشد. سرخیو بوسکتس نیز در حال حاضر در این پست در بارسلونا حضور داشته و کیفیتی مانند همیشه را در زمین از خود نشان می دهد.

 

فلسفه بارسلونا برای دی یونگ تازگی ندارد، اما سایر بازیکنان باید درک خود را از بازی وی تکمیل کنند.دی یونگ بازیکن متفاوتی نسبت به بوسکتس است. هم تیمی های وی باید دی یونگ را درک کرده و فرانکی نیز باید با آنها تطبیق یابد. آنچه مشخص است این است که دی یونگ استعدادی دارد که هنوز در مدت زمان طولانی دیده نشده و به همین دلیل من اطمینان دارم که او در بارسلونا موفق خواهد شد."

دیدگاه‌ها