کد خبر : 1635535 | 18 شهریور 1398 ساعت 01:10 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه پیروزی های ایتالیا و اسپانیا در مقدمانی یورو

تیم های ایتالیا و اسپانیا امشب موفق شدند در مقدماتی یورو 2020، تیم های فنلاند و جزایر فارو را شکست بدهند و رکورد پیروزی های 100 درصد شان در این رقابت ها را حفظ کنند.

ادامه پیروزی های ایتالیا و اسپانیا در مقدمانی یورو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که میهمان فنلاند بودند، به سختی توانستند این تیم را 2-1 شکست بدهند اما اسپانیا در خانه برابر جزایر فارو به پیروزی راحت 4-0 رسید.

نیمه اول دیدار تیم های ایتالیا و فنلاند با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، ایتالیا شروع بهتری داشت و در دقیقه 59 پیش افتاد. روی ارسال کیه زا از سمت راست زمین بود که توپ با دخالت مدافع فنلاند به ایموبیله رسید و او هم با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 71 صاحب یک ضربه پنالتی شد. حرکت خوب تیمو پوکی، ستاره فنلاند، در محوطه جریمه ایتالیا با خطای سنسی همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

خود پوکی پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دوناروما، کار را به تساوی کشید. اما مانچینی که نمی خواست روند پیروزی های تیمش قطع شود، دست به دو تغییر زد و ایتالیا خیلی زود بار دیگر پیش افتاد.

در دقیقه 78 بود که ضربه بارلا در محوطه جریمه فنلاند به دست وایسانن برخورد کرد و داور این بار به سود ایتالیا یک پنالتی اعلام کرد. جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست دروازه بان فنلاند، حساب کار را 2-1 کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود ایتالیا به پایان رسید.

 

1433032

 

اما اسپانیا در خانه و در ورزشگاه خانگی خیخون، کار سختی مقابل جزایر فارو نداشت.

تنها 13 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی تعلل مدافعان میهمان، دو بازیکن اسپانیا در موقعیت دو به تک با دروازه بان حریف قرار گرفتند و در نهایت رودریگو با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، رودریگو خود و تیمش را دو گله کرد. او که در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.

بازیکنان میهمان با دفاع فشرده تلاش زیادی کردند تا گل های بیشتری دریافت نکنند اما در دقایق پایانی دو بار دیگر دروازه شان را باز شده دیدند.

ابتدا در دقیقه 88، روی یک حرکت تیمی عالی و پاس عرضی تیاگو آلکانتارا، این پاکو آلکاسر بود که با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

سپس در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این بار روی ارسال گایا از سمت چپ، آلکاسر توانست گل دوم خود و گل چهارم لا روخا را به ثمر برساند و به این ترتیب، اسپانیا با نتیجه 4-0 به برتری رسید.

دیدگاه‌ها