کد خبر : 1635545 | 18 شهریور 1398 ساعت 10:11 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: حاکم میدان بودن در زمین حریف شیرین است

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل فنلاند در مقدماتی یورو2020 گفت ایتالیا در این بازی حاکم میدان بوده و با شایستگی به پیروزی رسیده است.

مانچینی: حاکم میدان بودن در زمین حریف شیرین است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب در ششمین بازی خود در مرحله مقدماتی یورو2020 در خانه فنلاند به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. ایتالیا با پیروزی در این بازی که با گلهای ایموبیله و جورجینیو به دست آمد حالا با 18 امتیاز از شش بازی یعنی با حداکثر امتیاز ممکن صدرنشین گروه J بوده و فنلاند در رتبه دوم این گروه ایستاده است.

 

1433042

 

مانچینی، سرمربی ایتالیا بعد از بازی دیشب با اشاره به مسابقه بعدی تیمش با یونان که روز 12 اکتبر برگزار می‌شود و می‌تواند صعود لاجوردی‌پوشان به یورو2020 را قطعی کند گفت:" بله بازی بعدی ما با یونان می‌تواند تعیین‌کننده باشد. امیدوارم در آن بازی ورزشگاه المپیکوی رم پر از تماشاچی باشد، درست مثل روزهای برگزاری جام جهانی 90 ایتالیا".

 

مانچینی در ادامه درباره بازی تیمش مقابل فنلاند گفت:" ما باید همیشه برای بهتر شدن تلاش کنیم ولی حاکم میدان بودن در بازی خارج از خانه خیلی دلچسب است. ما مثل همیشه خلاقیت داشتیم و توپ را خیلی کم از دست دادیم. بچه‌ها امروز خیلی خوب کار کردند و مستحق پیروزی بودند".

 

 

دیدگاه‌ها