کد خبر : 1635581 | 18 شهریور 1398 ساعت 15:57 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ویدیچ:

قسم می خورم آگوئرو یک مدافع به دنیا آمده

نمانیا ویدیچ مدافع سرشناس سابق منچستریونایتد از آگوئرو به عنوان یکی از کابوس های دوران فوتبالش یاد کرد.

قسم می خورم آگوئرو یک مدافع به دنیا آمده

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ویدیچ بین سال های 2006 تا 2014 روزهای خاطره انگیزی را در منچستریونایتد پشت سر گذاشت و سال ها مدافعی مقتدر و مستحکم برای شیاطین سرخ بود. او سابقه بازی مقابل بهترین مهاجمان دنیا از جمله مسی، سوارز و آگوئرو را دارد. جدال برابر ستاره آرژانتینی سیتی در دربی های شهر منچستر همیشه برای ویدیچ دشوار بود.

 

 

1433120

 

 

ستاره صربستانی سابق شیاطین سرخ در مورد آگوئرو گفت:« آگوئرو به نظرم درون زمین فوتبال بازیکنی است که هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد. انگار نمی خواهد حتی ده متر بدود اما به یکباره استارت می زند و سرعت می گیرد. من  قسم می خورم که او یک مدافع به دنیا آمده است چون مثل یک مدافع به خوبی می داند توپ کجا قرار است فرود بیاید و به سمت آن حمله می برد. درون محوطه جریمه با یک حرکت بدن تغییر مسیر می دهد و این کار را مقابل بهترین مدافعان لیگ برتر به راحتی انجام می دهد.»

 

ویدیچ ادامه داد:« او خیلی سریع شوتزنی می کند و بیرون محوطه جریمه می تواند خیلی راحت مدافعان مقابلش را دریبل بزند و گلزنی کند. در دربی ای که 4-1 باختیم(فصل 14-2013 با مربیگری دیوید مویس) بدترین شب فوتبالم را مقابل آگوئرو پشت سر گذاشتم. البته که دو شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر بارسا دشوارتر بود ولی بدترین شب فوتبالی ام برابر آگوئرو رقم خورد.»

 

 

1433122

 

دیدگاه‌ها