کد خبر : 1635673 | 19 شهریور 1398 ساعت 15:35 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فدراسیون فرانسه به اشتباه عجیب مقابل آلبانی

نوئل لو گرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به اشتباه رخ داده در بازی برابر آلبانی واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون فرانسه به اشتباه عجیب مقابل آلبانی

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب و در جریان دیدار دو تیم فرانسه و آلبانی که به برتری پرگل و 1-4 شاگردن دیدیه دشان منجر شد، در مراسم ابتدایی بازی به جای سرود آلبانی، سرود کشور آندورا پخش شد که این اتفاق باعث عصبانیت بازیکنان و کادر فنی آلبانی شد و آنها از شروع مسابقه سر باز زدند تا سرود کشورشان پخش شود. اتفاقی که عذرخواهی رسمی رئیس جمهور فرانسه را نیز به دنبال داشت.

 

 

1433249

 

 

نوئل لو گرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در واکنش به این اشتباه عجیب گفت:« در طول هشت سال گذشته نزدیک به 1000 مسابقه فوتبال رسمی را در فرانسه سازماندنی کرده ایم و این تنها اشتباه ما بود. یک خطای انسانی که البته تاسف بار بود. من شخصا از مسئولان آلبانی به این خاطر عذرخواهی کردم.»

 

لو گرا در مورد شعارهای نژادپرستانه و ضدهمجنسگرایی در ورزشگاه های فرانسه نیز گفت:« معتقدم تصور اینکه همجنسگرایی در فوتبال شایع است مبالغه آمیز است و به نظر من نباید در ورزشگاه ها به خاطر شعارهای ضدهمجنسگرایی مسابقه متوقف شود. البته که این جریان باید از ورزشگاه ها حذف شود و در این زمینه مصر هستیم ولی تماشای یک بازی فوتبال یک اتفاق لذتبخش است و نباید برای هر اتفاقی یک بازی را متوقف کنیم. در مورد شعارهای نژادپرستانه البته عقیده من این است که توقف بازی یک تصمیم درست است و همیشه از آن حمایت کرده ام.»

 

دیدگاه‌ها