کد خبر : 1636007 | 21 شهریور 1398 ساعت 16:43 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

آریگو ساکی

کلوپ، پپ، پوچتینو و ونگر بهترین مربیان دنیا هستند

سرمربی سابق میلان و یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال از چهار مربی به عنوان مربیان محبوب خود نام برد.

کلوپ، پپ، پوچتینو و ونگر بهترین مربیان دنیا هستند

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساکی اواخر دهه 80 میلادی سرمربی میلان بود و این تیم را دو بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان کرد. او در جام جهانی 1994 نیز سرمربی ایتالیا بود و با این تیم نایب قهرمان جهان شد. ساکی در میلان سبک نوینی از فوتبال را ابداع کرد و تا سال ها از تاکتیک های او در روسونری صحبت می شد.

 

 

1423635

 

 

ساکی در مصاحبه با دیلی میل گفت:« لیگ برتر دورانی طلایی را تجربه می کند و این را مدیون حضور مربیانی چون یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و البته مائوریسیو پوچتینو است. فوتبال آنها مشابه فوتبالی است که من در میلان ابداع کرده بودم. میلان من متفاوت بازی می کرد و تیم های پپ و کلوپ هم به ابداع و نوآوری ادامه می دهند. فوتبالی که امروز در انگلیس بازی می شود، دیوانه کننده و درخشان است.»

 

 

1423207

 

 

ساکی ادامه داد:« من همیشه روی ارائه بازی زیبا تاکید داشتم. برای من پیروزی با بازی زیبا اهمیت داشت. شاید به حرف ساده باشد ولی ساختن یک تیم برنده که زیبا هم بازی کند، اصلا کار ساده ای نیست. تیم های کلوپ وگواردیولا هم خوب بازی می کنند و هم پیروز می شوند. من دوست داشتم تیم هایم مالک زمین باشند و زیبا هم بازی کنند.

مربیان مورد علاقه من کلوپ، گواردیولا، پوچتینو و همچنین آرسن ونگر هستند. چرا ونگر؟ او در زمان خودش با ورود به فوتبال انگلیس آن را کاملا متحول کرد و واقعا مربی بزرگی است.»

 

 

1409165

دیدگاه‌ها