کد خبر : 1636027 | 21 شهریور 1398 ساعت 20:07 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

با رهایی از مصدومیت

بازگشت سروش، لبخند گل محمدی

هافبک شهرخودرو با رهایی از مصدومیت در دیدار این هفته تیمش برابر ماشین سازی قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی، هافبک تکنیکی و خلاق شهر خودرو که در این فصل راهی مشهد شده و با پیراهن شماره هفت در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور دارد، بعد از مصدومیتی که در دیدار برابر شاهین باعث خروجش از زمین شد، اکنون شرایط بازگشت به ترکیب را به دست آورده است.

 

رفیعی که در دیدار مقابل شاهین بوشهر نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته بود و توانسته بود در خط میانی این تیم با حرکات و پاس‌هایش شرایط دستیابی به فرصت گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم سازد، با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و با تصمیم یحیی گل محمدی از زمین خارج شد.

 

شماره هفت شهر خودرو اما خوش شانس بود که تعطیلی لیگ به واسطه اردوی تیم ملی و دیدار با هنگ کنگ وقفه مناسبی برای انجام مداوا و بازگشت به تمرینات گروهی را برای او شکل داد.

 

1433673


اکنون سروش رفیعی با حضور در تمرینات گروهی چند روز اخیر تیمش، آماده است تا در صورت صلاحدید کادرفنی و یحیی گل محمدی در جدال با ماشین سازی بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود. هافبک سابق پرسپولیس که سابقه حضور در تراکتور را برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در کارنامه دارد، اکنون با پیراهن تیمی دیگر راهی تبریز خواهد شد و باید دید چه نمایشی از خود به جا می‌گذارد.


رفیعی که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، اکنون در شرایط ایده آل بدنی قرار دارد، با توجه به شرایط فنی و تاکتیکی شهر خودرو که علاقمند به ارسال‌ پاس‌های متوالی برای دستیابی به فرصت است، یک مهره تعیین کننده و تاثیرگذار در ترکیب این تیم محسوب خواهد شد و باید دید یحیی در جدال این هفته برابر ماشین سازی از او سود خواهد برد یا خیر.

 

1433674

 

شهر خودرو که توانسته جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند، با حضور ستاره‌هایی همچون سروش رفیعی و مهدی رحمتی امیدوار است بتواند در اولین حضورش در این رقابت‌ها نمایش درخشان و قابل اعتنایی از خود به جا بگذارد.

 

عکس ها از محسن شریف پور

دیدگاه‌ها