کد خبر : 1636152 | 22 شهریور 1398 ساعت 18:10 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مگر در انتخابات، راهپیمایی‌ها و نماز جمعه کنار هم نیستیم؛

ویسی: یعنی فوتبالی‌ها ملاحظه خانم‌ها را نمی‌کنند؟

عبدالله ویسی می گوید تصویری که از ایران با خودسوزی سحر خدایاری مخابره شده، اصلا مناسب نیست و بهتر است این شرایط تغییر کند.

ویسی: یعنی فوتبالی‌ها ملاحظه خانم‌ها را نمی‌کنند؟

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که تیمش در رقابت ها با قرعه دشواری روبرو شده است و دو شکست مقابل سپاهان و شهر خودرو که نماینده های آسیایی ایران به شمار می روند، به دست آورده، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد سومین بازی تیمش مقابل پیکان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، گفت: خب این هفته بازی مهمی داریم و باید تمرکزمان به طور کامل برای کسب امتیاز در این مسابقه باشد. از هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند و قطعا در کنار آنها و با حمایت های آنها می توانیم نمایش بهتری داشته باشیم.


از ویسی در رابطه با مشکلات مالی تیمش پرسیدیم که او بیان کرد: کارشکنی هایی وجود دارد، ولی شهردار بوشهر پشت ما است و ان شاالله با پیروزی هایی که به دست می آوریم، جواب محبت های مردم را می دهیم.


ویسی سپس ادامه حرف هایش را اینگونه دنبال کرد و در رابطه با موضوع خبرساز روزهای اخیر فوتبال ایران که خودسوزی سحرخدایاری بوده است، گفت: چیزی که اتفاق افتاد، دردآور و ناراحت کننده بود و نه تنها جامعه ورزش، که کل ایران را عزادار کرد. واقعا تلخ و سخت است، که دختری در این سن و سال، به این شکل از بین برود و من واقعا به خانواده او تسلیت می گویم و برای او آرزوی صبر می کنم.


سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ادامه با مطرح کردن درخواستی از مسئولان اضافه کرد: حرفی هم با مسئولان دارم، اینکه این مسئله که مانع از حضور خانم ها در ورزشگاه می شوند، برای ما فوتبالی ها بدتر هم هست. یعنی ما ملاحظه آدم هایی که مثل خواهر و خانواده ما هستند را نمی کنیم؟ این بد نیست؟ اینقدر معرفت و فهم در جامعه فوتبال وجود ندارد، که همه فضای خوبی برای خانم ها ایجاد کنند؟  مگر  ما در اوقاتی مثل انتخابات، راهپیمایی ها، نماز جمعه و ... کنار هم نیستیم؟ اتفاقا به نظر من، فوتبالی ها با درک این مسئله، بهترین واکنش را نسبت به کسانی که مثل خواهرشان هستند، نشان خواهند داد. ضمن اینکه به نظر من، تصویری که از ایران به خارج از کشور بابت ممنوعیت ارسال می شود، اصلا مناسب نیست و ما باید خودمان جلوی این بدگویی ها را بگیریم و اجازه ندهیم به تصویر ایران بزرگ، خدشه ای وارد کنند.

 

دیدگاه‌ها