کد خبر : 1636153 | 22 شهریور 1398 ساعت 18:16 | 121.5K بازدید | 0 دیدگاه

10 ستاره، 10 مصدوم

زیدان را هم در بیمارستان بستری کنید!

تیم فوتبال رئال مادرید در ابتدای فصل جدید ناگهان با سیلی از مصدومان مواجه شده است که حالا با مصدومیت ستاره کروات این تیم تعدادشان به عدد "ده" رسیده است.

زیدان را هم در بیمارستان بستری کنید!

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در این فصل علاوه بر تمام مشکلات ریزودرشتی که دارد باید با ویروس مصدومیتی مقابله کند که به جان تیمش افتاده است. تا آنجا که از بین تمام بازیکنانی که در این فصل به خدمت گرفته است تنها "ادر میلیتانو" مدافع برزیلی این تیم است که هنوز دچار مصدومیت نشده است. که البته او نیز در تفکرات زیدان تا به اینجا جایی ندارد.


به همین بهانه سایت A.S با مشخص نمودن محل مصدومیت این بازیکنان و مدت دوری آن‌ها از میادین به این موضوع پرداخته که می‌تواند جالب‌توجه باشد.


1-براهیم دیاز: این مهاجم 20 ساله اسپانیا در ماه جولای با پارگی همسترینگ در پای چپ مواجه شد. دیاز در ماه اگوست دچار درد ماهیچه پای راست شد. (3 تا 4 هفته دور میادین)

 

1433797


2-آسنسیو: این بازیکن بااستعداد که زیدان روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده، در مسابقات پیش فصل و در چهارچوب مسابقات اینترناسیونال از ناحیه رباط صلیبی و پارگی مینیسک دچار مصدومیت شد و قطعاً نبود او می‌تواند برای زیدان بسیار گران تمام شود. او در حالی با مصدومیت شدید مواجه شد که در برابر آرسنال بهترین بازیکن زمین بود. (8-9 ماه دور از میادین)

 

1433796


3-مندی: بازیکن فرانسوی که باقیمت زیادی از تیم لیون قرار بود در جناح چپ تحولی را در تیم رئال ایجاد کند، به همین جهت آن‌ها "رگیلون" بازیکن بااستعداد فصل گذشته را به تیم دیگری قرض دادند. مندی درهمان روزهای ابتدایی از ناحیه پای راست با پارگی مواجه شد (3 تا 4 هفته دور از میادین)

 

1433799


4-تیبو کورتوآ: این دروازه‌بان بلژیکی که درنهایت به کیلورناواس ترجیح داده شد مچ پایش پیچ خورد و حالا با بیرون رفتن ناواس دست زیدان از هرزمانی در به خدمت گرفتن دروازه‌بان خالی است اما او به‌زودی می‌تواند برگردد. (9 روز دور از میادین)

 

1433803


5-رودریگو: این بازیکن جوان و بااستعداد برزیلی از ناحیه پای راستش دچار پارگی شد و او به‌احتمال زیاد درنهایت قرار است به‌طور قرضی به یک تیم لا لیگایی بپیوندد. (3 تا 4 هفته دور از میادین)

 

1433806


6-ادن هازارد: ستاره تیم فوتبال چلسی که بالاخره به رئال پیوست در آستانه شروع لالیگا در ماه "می"در تمرینات مصدوم شد و بازی اول این تیم در برابر "سلتا" را از دست داد. او در یکی از تمرینات از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت عضلانی شد و با تائید تیم پزشکی، او سه تا چهار هفته قادر به همراهی رئال نبود که به‌احتمال زیاد در در روز سه‌شنبه مقابل لوانته به میدان خواهد رفت. (یک ماه دور از میادین)

 

1433804


7-لوکا یوویچ: این مهاجم اهل صربستان با درخشش در بوندس لیگا نظر زیدان را به خود جلب کرد. یوویچ در جریان دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در پیش فصل که با شکست سنگین 7-3 رئال به پایان رسید در دقیقه 24 بازی با یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو برخورد کرد. ستاره صرب رئال بعد از چند دقیقه توقف بازی و رسیدگی به او از سوی تیم پزشکی سرانجام از زمین بیرون رفت.

 

1433801


اما با رفع مصدومیت درحالی‌که می‌رفت برای رئال در هفته چهارم به میدان برود در مسابقات اخیر فیفا دی در برابر لوکزامبورگ هم‌بازی کرد اما بازهم در دقیقه 87 از میدان به علت مصدومیت از ناحیه کشیدگی همسترینگ پای راست بیرون رفت. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او می‌تواند در برابر لوانته به میدان برود. (5 تا 10 روز دور از میادین)


8-خامس رودریگز: در تساوی 1-1 رئال مادرید در هفته دوم مقابل رئال وایادولید از ابتدا به میدان رفت و پس از کمتر از یک ساعت، جای خود را به وینیسیوس جونیور داد. مشخص شد خامس رودریگز در ناحیه ساق پای راست، دچار مصدومیت ماهیچه‌ای شده است. وی علاوه بر رئال مادرید، در بازی‌های فیفا دی نیز نتوانست تیم ملی کلمبیا را همراهی کند و با توجه به اینکه در تاریخ 23 آگوست مصدوم شد احتمالاً باید به‌زودی به میادین بازگردد. (3 تا 4 هفته دوری ازمیادین)

 

1433805


9-ایسکو: بعد از کش‌وقوس فراوان به‌هرحال در رئال ماندنی شد. بر اساس اعلام رسانه‌ها و تائید باشگاه این بازیکن از ناحیه عضله بالای ران پای راست دچار پارگی شده است و باید همین روزها شاهد بازگشت او به تمرینات گروهی رئال مادرید باشیم. (4 هفته دوری از میادین)

 

1433798


10 لوکا مودریچ: لوکیتا کاپیتان تیم ملی کرواسی آخرین مصدوم رئال مادرید است که به‌نوعی فرمانده این تیم در این چند سال اخیر به شمار می‌آید. مودریچ که اتفاقاً در این فصل جزو معدود بازیکنان اماده رئال بود در جریان بازی تیم ملی کرواسی از ناحیه عضله پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است. در بیانیه باشگاه رئال آمده است: بعد از آزمایشاتی که روی لوکا مودریچ توسط کادر پزشکی رئال مادرید انجام داده است، یک آسیب‌دیدگی در پای راست مشاهده‌شده است. با پیش‌بینی رسانه‌های اسپانیایی او دیدار مقابل لوانته، پاری سن ژرمن، سویا و اوساسونا را از دست می‌دهد. (4 هفته دوری از میادین)

 

1433800

دیدگاه‌ها