کد خبر : 1636202 | 22 شهریور 1398 ساعت 21:48 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت بسکتبالیست آمریکایی از انتقادات پس از حذف

حواشی بعد از شکست تیم ملی بسکتبال آمریکا مقابل فرانسه و صربستان به اوج رسیده است.

عصبانیت بسکتبالیست آمریکایی از انتقادات پس از حذف

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در چین در حال پیگیری است و در روزهای قبل یکی از عجیب ترین اتفاقات سالهای اخیر بسکتبال جهان رخ داد و تیم ملی بسکتبال آمریکا در دو دیدار متوالی مغلوب فرانسه و صربستان شد تا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی این دوره نداشته باشد.

 

1433878

 

تیم ملی بسکتبال آمریکا پس از شکست مقابل فرانسه در رقابت‌های جام جهانی در چین، در بازی مقابل صربستان نیز مغلوب شد و این نتیجه ضعیف ‌ترین عملکرد تاریخ بسکتبال آمریکا در رقابت‌ های جهانی است. حالا در بهترین حالت تیم ملی بسکتبال در رده هفتم جهان قرار خواهد گرفت، پیش از این تیم ملی آمریکا در سال 2002 در رتبه ششم مسابقات قرار گرفته بود.

 

قهرمانان جهان و المپیک روز شنبه جام جهانی را با رویارویی مقابل لهستان به پایان می رسانند و حالا و اگرچه هنوز این مسابقات به پایان نرسیده، اما مایلز ترنر، بازیکن ملی پوش ایالات متحده به انتقادات شدید واکنش نشان داده است.

 

مایلز ترنر در صفحه توئیتر خود نوشت: "قطعا هیچکس به خاطر این نتیجه از خود ما بیشتر ناراحت نیست، اما ما هیچگونه تهمت و افترایی را قبول نخواهیم کرد و شما نمی توانید قلب، شخصیت و روح ما را مورد سوال قرار دهید.

 

1433879

 

تمامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال آمریکا بارها برای کشورشان فداکاری کرده و تابستان ها، جسم و روح خود را قربانی تیم ملی کرده اند و شما نمی توانید به ما تهمت بزنید. به ما، به کادر فنی یا به طور کلی بسکتبال ایالات متحده بی احترامی نکنید، به بسکتبال جهان که یک بازی بین المللی است احترام بگذارید و باید پذیرفت دیگر کشورها نیز دارای بازیکنان با استعدادی هستند. ما کارهای فراوانی انجام داده ایم که بتوانیم میراثی را که از قبل برای ما باقی مانده است را بازسازی کنیم."

 

باخت روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه، اولین شکست ایالات متحده در این مسابقات در 13 سال اخیر بود و این باخت تردیدهایی در مورد اینکه آیا آنها تابستان آینده می توانند از عنوان قهرمانی المپیک خود در توکیو دفاع کنند ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها