کد خبر : 1636222 | 22 شهریور 1398 ساعت 23:43 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ رکورد بنیتس را پشت سر می گذارد؟

یورگن کلوپ برای چهارمین بار به عنوان مربی ماه لیگ جزیره انتخاب شد و یک قدم دیگر به رکورد رافا بنیتس نزدیک تر شد.

کلوپ رکورد بنیتس را پشت سر می گذارد؟

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در حالی برای چهارمین بار عنوان مربی ماه لیگ برتر را از آن خود کرد که پیش از این چهار بار موفق به کسب این عنوان شده بود. این سرمربی آلمانی پس از حضور در آنفیلد به یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ این باشگاه در میان هواداران تبدیل شده و توانسته تحول عظیمی در لیورپول ایجاد کند و این باشگاه را به روزهای خوش گذشته بازگرداند.

او حالا پس از قهرمان کردن قرمز های آنفلید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دنبال کسب افتخارات بیشتر با این تیم است و تیمش هم فصل جدید لیگ برتر را با 4 پیروزی پیاپی آغاز کرد.

 کلوپ امسال نیز رویای قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره را در سر می پروراند. اتفاقی که برای مدتی طولانی به یک رویا برای این باشگاه تبدیل شده است. این در حالی است که سال گذشته تا آستانه ی دستیابی به آن پیش رفت اما در نهایت رقابت را به پپ و سیتی واگذار کرد.

 

1433766

 

کلوپ در ادامه ی موفقیت های خود امروز و برای چهارمین بار به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد. او حالا با کسب این عنوان تنها رافا بنیتس را در میان سرمربیان تاریخ باشگاه لیورپول بالاتر از خود می بیند، که پیش از این پنج بار موفق به کسب این عنوان در جایگاه سرمربیگری لیورپول شده است.

و نکته ی جالب این که لیورپول آخرین جام باشگاهی خود در اروپا تا پیش از کلوپ را با همین بنیتس و در فینال تاریخی استانبول در مقابل میلان به دست آورده بود. پس از این دو، مربیانی از قبیل ژرار هولیه، برندن راجرز، فیل تامسون و روی ایونس از حیث کسب این افتخار در جایگاه های بعدی برای لیورپول قرار دارند.

دیدگاه‌ها