کد خبر : 1636247 | 23 شهریور 1398 ساعت 10:57 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

برد شیرین نماینده مصر در الاسماعیلی

طارق همام محبوب سکوهای لیگ قهرمانان عرب

ستاره عراقی فصل گذشته استقلال در بازگشت از اردوی تیم ملی نمایش درخشانی در ترکیب باشگاه مصری داشت تا تشویق های مکرر او نشان از محبوبیت روزافزون این بازیکن بدهد.

طارق همام محبوب سکوهای لیگ قهرمانان عرب

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان عرب در حالی پیگیری شد که در یکی از زیباترین بازی های این فصل دو تیم الاسماعیلی مصر و اهلی بنغازی لیبی به مصاف هم رفتند تا جدالی پرگل را به نام خود ثبت کنند. در این بازی که در نهایت با برتری 4-2 مصری ها توام بود ستاره عراقی سابق استقلال در حضور یک نیمه ای خود برای الاسماعیلی حسابی خوش درخشید تا بارها نامش روی سکوها از سوی طرفداران مصری به زبان آورده شود.


طارق همام در بازگشت از اردوی تیم ملی عراق از ابتدای نیمه دوم در ترکیب الاسماعیلی به میدان رفت و نقش موثری در برد چهارگله و شیرین تیمش داشت تا همین عملکرد درخشان او را به چهره محبوب طرفداران روی سکوها تبدیل کند. این بازیکن تکنیکی روی سه گل تیمش نقش مهمی داشت تا میانگین نمره بسیار بالایی به دست بیاورد.


این اولین حضور رسمی طارق در ترکیب الاسماعیلی بود و همین عملکرد باعث شد تا رسانه های مصری با تمجید از این خرید جدید از او به عنوان بازیکنی نام ببرند که در فصل جاری می تواند تفاوت های زیادی در ترکیب الاسماعیلی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها