کد خبر : 1636316 | 23 شهریور 1398 ساعت 14:33 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: با کمک هواداران شهرخودرو را شکست می‌دهیم

عزیز معبودی مدافع ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد که میتوان با کمک هواداران شهر خودرو پدیده را شکست داد.

معبودی: با کمک هواداران شهرخودرو را شکست می‌دهیم

به گزارش ورزش سه، عزیز معبودی مدافع – وینگر ماشین سازی در سال سوم حضور خود در تبریز جایگاه خوبی را در این شهر پیدا کرده و یکی از شاگردان اصلی خطیبی در این تیم به شمار می رود. معبودی درخصوص دیدار ماشین سازی تبریز مقابل پدیده شهر خودرو به خبرنگار ورزش سه در تبریز گفت: تیم آقا یحیی خوب است ولی به نظرم بهتر و پر مهره تر از تیم استراماچونی و استقلال نیست و ما میتوانیم این تیم را شکست دهیم ولی به کمک هواداران فوتبال آذربایجان، به تراکتوری ها و ماشین چی ها نیاز داریم و باید به استادیوم بیایند و همچون دیدار با استقلال 90 دقیقه ما را حمایت کنند تا بتوانیم این تیم را نیز شکست دهیم.

 

مدافع ماشین سازان در مورد تیم شهر خودرو گفت: این تیم در دو دیدار گذشته نشان داده که خیلی قوی تر از فصل گذشته است و برای کسب قهرمانی تیم خود را بسته است و ما قطعا کار راحتی مقابل این تیم نخواهیم نداشت ولی در فوتبال هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و ما نیز انگیزه های خود را برای این دیدار داریم و با قدرت وارد زمین می شویم.

 

معبودی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و بچه ها همه آماده این دیدار هستند و روی این دیدار تمرکز و تمرین های ویژه ای داشتیم که میتوانیم با اجرا کردن تمرینات و تاکتیک های برنامه ریزی شده کادر فنی پیروز زمین باشیم و این سه امتیاز را برای فوتبال آذربایجان نگه داریم.

دیدگاه‌ها