کد خبر : 1636577 | 24 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه بکام با پدر مسی درباره انتقال لئو به میامی

دیوید بکام به تلاشهای خود برای انتقال لیونل مسی به تیم خود اینتر میامی شدت بخشیده و برای ملاقات با پدر مسی در شهر لندن یک قرار ملاقات ترتیب داده است.

جلسه بکام با پدر مسی درباره انتقال لئو به میامی

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام برای جذب لیونل مسی و انتقال او به باشگاه تازه تاسیسش اینتر میامی که از فصل دیگر در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به گزارش سان، بکام نماینده خود پل مک‌دونا را به لندن فرستاده تا با خورخه، پدر لیونل مسی که نقش مشاور پسرش را بازی می‌کند، در این باره مذاکره کند.

 

1434330

 

انتشار این خبر که لیونل مسی در پایان فصل جاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کند در دنیای فوتبال زلزله‌ای به راه انداخته. البته بارسلونا هیچ تمایلی برای جدایی مسی از این تیم ندارد و اگر هم قرار به چنین اتفاقی باشد ممکن است ستاره آرژانتینی باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به باشگاه تازه تاسیس دیوید بکام ترجیح دهد. اما از سوی دیگر میامی به کشور زادگاه مسی به مراتب نزدیک‌تر از اروپا خواهد بود.

 

1434331

 

اینتر میامی از ماه مارس پیش رو حضور در لیگ MLS را آغاز خواهد کرد و بکام به شدت در تلاش است تا بهترین بازیکنان ممکن را برای تیمش  جذب کند. بکام پیش از این به صراحت گفته بود که آرزویش این است که مسی و کریستیانو رونالدو روزی در تیم او بازی کنند. با اینحال بکام اذعان دارد که هم مسی و هم رونالدو هنوز چند سال دیگر می‌توانند در اوج به فوتبال بازی کردن ادامه بدهند بدون اینکه نیازی به ترک باشگاه‌هایشان داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها