کد خبر : 1636609 | 24 شهریور 1398 ساعت 13:29 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت دو ستاره یووه مقابل اتلتیکو به دلیل مصدومیت

میرالم پیانیچ وداگلاس کاستا، دو ستاره یوونتوس، در دیدار مقابل فیورنتینا دچار مصدومیت شدند.

به گزارش" ورزش سه"،در جریان بازی بین دو تیم فیورنتینا و یوونتوس که با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید دو اتفاق تلخ برای ساری و تیمش روی داد.

در حالی که بازی لحظات ابتدایی خود را پشت سر می گذاشت داگلاس کاستا ستاره برزیلی یوونتوس در دقیقه 8 دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و مجبور به ترک زمین شد. کاستا طی هفته های اخیر از آماده ترین بازیکنان یووه بوده است و مصدومیت او میتواند خبر بدی برای بانوی پیر و هوادارانش باشد.با این وجود هنوز زمان مشخصی از مدت مصدومیت او منتشر نشده است اما چیزی که واضح است این است که این بازیکن بازی هفته اول تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ودر مقابل اتلتیکومادرید را از دست خواهد داد.

 

 

1434376


اما این تنها اتفاق تلخ بازی برای ساری و تیمش نبود و در دقیقه 44 میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی بیانکونری نیز دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. به گفته سایت گل مصدومیت او از ناحیه ساق پای راست است و حضور این بازیکن هم در اولین بازی لیگ قهرمانان یووه مقابل اتلتیکو مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد.


مائوریتزیو ساری نیز در پایان بازی از مصدومیت این دو ستاره تیمش ابراز تاسف کرد و گفت: " من از این موضوع بسیار ناراحت هستم اما چیزی که مشخص است این است که مصدومیت کاستا پیچیده تر از مصدومیت پیانیچ به نظر می رسد."


یوونتوس علاوه بر داگلاس کاستا و احتمالا پیانیچ،کیلینی و دی شیلو را نیز در رقابت با اتلتیکومادرید در اختیار نخواهد داشت.  اتلتیکومادرید و یوونتوس روز چهارشنبه و در ورزشگاه وندامتروپولیتانو از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها