کد خبر : 1636632 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:04 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز زود است در مورد جدول صحبت کنیم؛

جعفری: نساجی امسال هدف بزرگی دارد

حسن جعفری می گوید تلاش تیم نساجی مازندران ماندن در رده های بالایی جدول رده بندی است و این پتانسیل را در تیم با حضور هواداران پرشور مازندرانی می بیند.

جعفری: نساجی امسال هدف بزرگی دارد

حسن جعفری مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که فصل جدید را با شماره 17 نساجی به میدان می رود، در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با دو بازی ابتدایی تیمش که با کسب 4 امتیاز و حضور در رتبه سوم جدول رده بندی همراه شده، گفت: خدا را شکر دو بازی کردیم و 4 امتیاز به دست آوردیم. البته بازی اول بدشانسی آوردیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ولی توپ هایمان گل نشد. به هر حال اتفاقات فوتبالی است و پیش می آید. خدا را شکر روز به روز در حال بهتر شدن و هماهنگ تر شدن هستیم.


او در مورد رتبه تیم گفت: حالا فعلا زود است در مورد رتبه تیم ها صحبت کنیم ولی سعی ما این است، با تیمی که در اختیار داریم، میان تیم های بالای جدولی بمانیم. هر بازی بهتر از بازی قبل کار کنیم تا با کسب نتیجه دل مردم را هم شاد کنیم.


حسن جعفری که به نوعی سازنده گل اول نساجی در لیگ مقابل گل گهر سیرجان بود، در رابطه با شرایط این روزهای خودش و همینطور آمار بهترین خط هجومی لیگ بیان کرد: من همیشه دوست داشتم در خدمت تیمم باشم و با تمام وجودم کار کرده ام. اگر بتوانم پاس گل بدهم یا حتی گل بزنم خیلی خوشحال می شوم ولی هدف اولم این است که برای تیمم مهره ای تاثیرگذار باشم. خدا را شکر تیم خوبی داریم. همه بچه ها تلاش می کنند؛ یکدل هستیم و امیدوارم بتوانیم امسال کار بزرگی کنیم.


او در مورد مزایای کار کردن با رضا مهاجری که پیش تر در شهرخودرو (پدیده سابق) با او همکاری داشته، افزود: آقا رضا در قالب فنی تیم اجازه می دهد که به خط حمله اضافه بشوم و این را من خیلی دوست دارم. آقای مهاجری مربی ای است که از لحاظ فنی بسیار مربی خوبی است و همه بازیکنان در تیم او به چشم می آیند. امیدوارم بتوانم امسال بهترین بازی هایم را برای نساجی انجام دهم؛ اینکه هم خودم از شرایطم رضایت داشته باشم و هم مردم از عملکردم راضی باشند.


جعفری در رابطه با بازی برابر سایپا اضافه کرد: سایپا تیم جوان و باانگیزه ای است ولی ما هم همینطور هستیم. تیم ما علیرغم تمام مشکلاتی که دارد، انگیزه بالایی دارد و برای این فصل هدف داریم. با تلاشی که همه بچه ها می کنند و همینطور مالکان تیم، امیدواریم بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها