کد خبر : 1636641 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:25 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تامی- پوکی؛ الگویی که در ایران تکرار نمی شود

کمتر سراغ داریم مهاجمی در لیگ آزادگان ایران به عنوان آقای گلی رسیده باشد و بتواند در لیگ برتر هم همان روند خود را ادامه دهد.

تامی- پوکی؛ الگویی که در ایران تکرار نمی شود

به گزارش "ورزش سه" ، جدول بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس در این فصل یک نکته جالب توجه دارد؛ تامی آبراهام مهاجم 21 ساله چلسی به همراه تیمو پوکی، شگفتی ساز فنلاندی نوریچ به همراه سرخیو آگوئرو در صدر جدول آقای گلی قرار دارند. دو مهاجمی که تا اینجا و در پایان هفته پنجم، 7 و 6 گل زده اند و بالاتر از بزرگانی مثل صلاح، مانه و استرلینگ ایستاده اند.


آبراهام بعد از اینکه در فینال سوپرکاپ اروپا پنالتی حساس مقابل لیورپول را از دست داد و در دو بازی اول هم کاملاً ناموفق بود، به یکباره متحول شد و در سه بازی آخر 7 گل زد. پوکی 29 ساله اما روندی تقریباً ثابت در گلزنی داشته و علاوه بر اینکه در بازی های ملی هم برای کشورش گل زد، جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ جزیره را دریافت کرد. اما این دو مهاجم، یک ویژگی مشترک هم دارند و آن اینکه سال گذشته در رقابت های سطح دوم انگلیس (چمپیون شیپ) هم در میان بهترین گلزنان فصل بودند.


پوکی فصل گذشته در چمپیون شیپ با  29 گل، عنوان آقای گلی را به دست آورد و تامی آبراهام که به صورت قرضی در آستون ویلا بازی می کرد با 25 گل، یکی از بهترین های فصل پیش بود.


حالا این دو مهاجم پس از یک فصل گلزنی در چمپیون شیپ، در لیگ برتر هم به درخشش خود ادامه می دهند و تا اینجا، در شمار بهترین های لیگ بوده اند.


 این درحالی است که کمتر سراغ داریم مهاجمی در لیگ آزادگان ایران به عنوان آقای گلی رسیده باشد و بتواند در لیگ برتر هم همان روند خود را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها