کد خبر : 1636648 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:57 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان: پیراهن های انبار را دور بریزیم؟

چرا پیراهن تمرینی تراکتوری ها فرق دارد؟

از ابتدای لیگ دیده شده بازیکنان تیم تراکتور که در روز مسابقه پیراهن های آدیداس را به تن می کنند در تمرینات با پیراهن های تولید کننده های داخلی به میدان می روند.

چرا پیراهن تمرینی تراکتوری ها فرق دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع تغییر برند تراکتوری ها در روز مسابقه و تمرینات، تبدیل به حاشیه ای شده که این روزها حول این تیم به وجود آمده و البته در نهایت پاسخگویی مدیرعامل این تیم را به دنبال داشت.

صادقیان در پاسخ به سوالی که درباره تغییر البسه تراکتوری ها در تمرین مطرح شده است گفت: هیچ مشکلی ندارد که یک تیم در تمرینات از لباس شرکت دیگری استفاده کند. قراردادی یک باشگاه با یک شرکت برای بحث تأمین البسه یا اسپانسری امضا می‌کند، متعلق به بازی‌های رسمی است.

 

او ادامه داد: شما مگر موادی که در انبار خانه‌تان وجود دارد را دور می‌اندازید؟ ما هم چه کار کنیم؟ لباس‌های موجود در انبار را دور بیندازیم؟ این لباس‌ها در انبار باشگاه مانده و ما از آن‌ها در تمرینات و تیم‌های پایه تیراختور استفاده می‌کنیم.

 

مدیرعامل تراکتوری ها درباره شائبه تحویل پیراهن های ادیداس توسط فدراسیون به تراکتور گفت: تیم ملی خودش آل‌اشپورت می‌پوشد. اگر فدراسیون فوتبال از این لباس‌ها داشت، به جای دادن به تراکتور، آن‌ها را در اختیار تیم ملی می‌گذاشت.

 

دیدگاه‌ها