کد خبر : 1636859 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:58 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیست مربیان سرشناس روی میز رئیس الاهلی

برانکو: اشتباه های واضح و بزرگی داشتیم

حتی نیازی به پایان بازی نبود و زمانی که برانکوایوانکوویچ بعد از شکست برابر الوحده به کنفرانس خبری رسید متوجه شد که از هدایت الاهلی برکنار شده است.

برانکو: اشتباه های واضح و بزرگی داشتیم

به گزارش" ورزش سه" روزنامه شرق الاوسط نوشت: احمد الصائغ مدیر باشگاه الاهلی در حال بررسی است تا به سرعت مربی جانشین را بعد از برکناری برانکوایوانکوویچ انتخاب کند.


وقتی برانکوایوانکوویچ بعد از شکست الاهلی برابر الوحده به کنفرانس خبری رسید گفتند که برکنار شده است: او گفت که خبر ندارد و علائم استفهام زیادی را مقابل مخاطبان قرار داد.


مرد کروات در کنفرانس خبری از امیرمنصور بن مشعل رئیس باشگاه و هواداران تیم عذرخواهی کرد و گفت:« بازی هایی که بعد از تعطیلات فیفا برگزار می شود سخت است. من بعد از دیدن بازی های تیم الوحده به بازیکنان هشدار داده بودم که بازی آسانی نخواهیم داشت ضمن اینکه در طول بازی خطاهای واضحی انجام دادیم که شکست سنگینی را به ما تحمیل کرد.»


او همچنین گفت:« در این بازی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و برعکس الوحده از سه موقعیتی که داشت به دو گل رسید.»

 

1434644


با این وجود بعد از شکست الاهلی در این بازی موج سنگینی از عصبانیت در برابر تیم به خاطر بازیکنانی که در زمان نقل و انتقالات به تیم پیوستند و در نهایت نیز تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت، به راه افتاد. مسئولان تصمیم گیرنده باشگاه الاهلی جلساتی بعد از این بازی برای انتخاب جانشین برانکو برگزار کردند و به دنبال نامی هستند که سابقه کار در عربستان را داشته باشد و این موضوع به خاطر کمبود وقت، فشردگی بازی ها و آشنایی با جو و چگونگی رقابت های داخلی این کشور است. اما آن ها اولویت دومی هم دارند و دنبال نامی هستند که رزومه بسیار خوبی داشته و بتواند از تمام امکانات باشگاه استفاده کرده و نگاه ها را به خودش معطوف کند.


یکی از اصلی ترین گزینه های الاهلی در حال حاضر رامون دیاز آرژانتینی است که سابقه هدایت الهلال عربستان را دارد. او با الهلال قهرمان لیگ عربستان و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد ضمن اینکه با کسب جام حذفی عربستان بعد از سال ها توانست با الهلال دبل کند.


شاهزاده منصور بن مشعل همچنین قصد دارد تغییرات گسترده ای را در کادر اداری باشگاه ایجاد کند به طوری که دو مدیر فوتبالی این تیم را برکنار کرد. این قدم ها اصلاحاتی است که بتواند تیم را به مسیر اصلی برگردانده و در ادامه فصل نمایش خوبی داشته باشد.


بن مشعل در چند ساعت بعد از برکناری برانکو با نام های متعددی مذاکره کرده تا جایگزین این مربی را انتخاب کند. در بین گزینه ها گفته می شود نام های بزرگی وجود دارند و شاید ظرف ساعات آینده رسما نام این مربی اعلام شود.


با این وجود فعلا کار به جرجی مربی تیم جوانان باشگاه سپرده شده تا جانشین برانکو شود. این مربی در بازی بعدی تیم برابر الفتح روی نیمکت الاهلی خواهد نشست و شاید بعد از این بازی جای خودش را به یک مربی سرشناس بدهد.

دیدگاه‌ها