کد خبر : 1636929 | 25 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای RAC1؛ مسی مقابل دورتموند بازی می کند

RAC1 ادعا کرد که لیونل مسی، ستاره بارسلونا، می تواند تیمش را در دیدار فردا شب مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان همراهی کند.

ادعای RAC1؛ مسی مقابل دورتموند بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، مسی به دلیل آسیب دیدگی، هنوز در رقابت های این فصل برای بارسلونا به میدان نرفته و آبی و اناری ها در غیاب او، در دو دیدار خارج از خانه مقابل اتلتیک بیلبائو و اوساسونا، یک شکست و یک تساوی داشتند.

هرچند تیم ارنستو والورده این هفته موفق شد در خانه، والنسیا را 5-2 شکست بدهد اما همچنان غیبت مسی، مهمترین نگرانی هواداران بارسا برای دیدار دشوار خارج از خانه برابر دورتموند بود.

سرمربی بارسا چند روز قبل اعلام کرده بود که در مورد مسی دست به ریسک نخواهد زد و تا زمان بهبودی کامل او، صبر خواهد کرد. اما اکنون نشریه موندو دپورتیوو به نقل از RAC1 اعلام کرده که مسی می تواند بارسا را در دیدار مقابل حریف آلمانی همراهی کند.

 

1434456

 

البته پیش از بازی با بتیس هم گفته می شد که مسی احتمالا به ترکیب بارسا بازخواهد گشت اما او در تمرینات بار دیگر احساس درد کرد و به همین دلیل دوری اش از میادین طولانی تر شد.

از روز گذشته بود که او به تمرینات گروهی بارسا اضافه شد و همین مسئله احتمال حضور او در دیدار مقابل دورتموند را افزایش داد.

بارسا امروز آخرین جلسه تمرینی اش را در سیوتات اسپورتیوا انجام خواهد داد و پس از آن برای بازی در سیگنال ایدونا پارک، راهی آلمان خواهند شد. 15 دقیقه ابتدایی تمرین امروز بارسا با حضور خبرنگاران برگزار می شود و بعد از رسیدن به دورتموند هم والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها