کد خبر : 1637027 | 25 شهریور 1398 ساعت 20:57 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کپا آریزابالاگا: والنسیا همیشه تیم خطرناکی است

کپا آریزابالاگا، سنگربان جوان چلسی، والنسیا را تیمی خطرناک توصیف کرد.

کپا آریزابالاگا: والنسیا همیشه تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در اولین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا خواهد رفت و کپا آریزابالاگا که در گذشته و در لالیگا سابقه بازی کردن مقابل خفاش ها را در کارنامه دارد، مدعی شد والنسیا تیمی قدرتمند در خط دفاعی بوده و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد.

 

کپا آریزابالاگا گفت: "والنسیا همیشه تیم خطرناکی است. ممکن است آنها در بهترین شرایط ممکن نباشند، اما تغییرات کادر فنی می تواند آنها را تبدیل به تیم خطرناک تری کند. من انتظار بهترین عملکرد را از والنسیا دارم. من بعضی از بازیکنان این تیم را می شناسم، آنها تیمی جمع و جور بوده، خوب دفاع می کنند و بازیکنانی درجه یک و جهانی دارند.

 

1404807

 

بسیاری از بازیکنان برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی می کنند ، اما مدتهاست که منتظر این مقطع از فصل هستیم. نمی توانیم منتظر بازی در استمفورد بریج بمانیم، اگرچه ما یک تیم جوان هستیم، اما می خواهیم به حریف فشار بیاوریم و حمله کنیم.

 

ما در این فصل گل های زیادی به ثمر رسانده ایم، اما هنوز موفق به ثبت کلین شیت نشده ایم و این هدفی است که تمام بازیکنان تیم به دنبال آن هستند. سال گذشته چندین کلین شیت داشتم و اگر سخت تلاش کنیم این اتفاق دوباره رخ خواهد داد.

 

جدایی داوید لوییز؟ ما نسبت به سال گذشته بازیکنان مهمی را از دست داده ایم، اما نمی توانیم درباره بازیکنانی صحبت کنیم که دیگر عضو چلسی نیستند. ما به بازیکنانی که اینجا بازی می کنند اعتماد کامل داریم و در کل تیم باکیفیتی هستیم."

دیدگاه‌ها