کد خبر : 1637061 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:39 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: منچستر سیتی بهترین تیم جهان است!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است تیمش علی رغم قهرمانی در اروپا، بهترین تیم قاره نیست زیرا منچسترسیتی را بهترین تیم جهان می داند.

کلوپ: منچستر سیتی بهترین تیم جهان است!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در شرایطی در سن پائولو مهمان ناپولی است که فصل قبل در این استادیوم مغلوب شاگردان کارلتو شد. کلوپ ابراز امیدواری کرد تیمش فوتبال خود را در زمین پیاده کرده و با اعتماد به نفس در میدان ظاهر می‌شود.

 

شکست فصل گذشته در خانه ناپولی: "آیا می توانم مطمئن باشم که چنین چیزی دوباره اتفاق نخواهد افتاد؟ اما بازیکنانم نشانه ای از اینکه به آن باخت فکر می کنند از خود بروز نداده اند.

 

1434854

 

ما سعی می کنیم به همان سطح سال گذشته برسیم وهماهنگ باشیم، فوتبال خود را بازی کنیم. ما می خواهیم از مهارت خود استفاده کنیم و اعتماد به نفس داشته باشیم. ما میزان پیشرفت خود را در پایان فصل داوری خواهیم کرد، اما در حال حاضر فقط باید تمام تلاش خود را در زمین پیاده کنیم.

 

من دقیقا نمی دانم که ما چقدر نسبت به بازی با ناپولی در 12 ماه پیش بهبود یافته ایم. در آن زمان اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم اما در ادامه فصل پیشرفت بزرگی حاصل شد. سال گذشته ما مرحله گروهی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و همه بازی های خارج از خانه را باختیم اما امسال سعی می کنیم از تجارب قبلی استفاده کنیم تا نتایج ما بهتر شود.

 

ما احساسی مانند تیم های قهرمان نداریم زیرا فتح لیگ قهرمانان مربوط به مدتی قبل است. آیا تیم ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی ما بازی خواهند کرد؟ من هیچ سرنخی ندارم من قبلا هرگز قهرمان لیگ قهرمانان نشده بودم، اما امیدوارم ما برای این بازی آماده باشیم.

 

ناپولی یک فصل خیلی خوب دیگر داشت و آنها فصل جدید را به خوبی آغاز کرده اند. بازیکنان جدید باکیفیتی راهی ناپولی شده اند اما عمدتا ترکیب آنها مانند ما یکسان است. آنها بسیار مثبت، سرسخت است و  خلاق هستند و من از تجزیه و تحلیل بازی ناپولی لذت می برم."

 

1430461

 

رویارویی با لورنزو اینسینیه: "او همیشه قبل از بازی لبخند می زند و   بعد از بازی دلیل بیشتری برای این کار دارد. اینسینیه بازیکن شگفت انگیزی بوده ما هنوز در تلاش برای دفاع کردن مقابل او هستیم و شاید روزی این اتفاق رخ دهد."

 

لقب بهترین تیم اروپا برای لیورپول: "ما نمی توانیم بهترین تیم اروپا باشیم چون منچستر سیتی بهترین تیم جهان است و من فکر می کنم ما در یک سیاره هستیم."

دیدگاه‌ها