کد خبر : 1637156 | 26 شهریور 1398 ساعت 12:04 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور بازیکنان والنسیا در کنفرانس خبری

بازیکنان والنسیا که همچنان از اخراج سرمربی سابق‌شان ناراحت هستند در آستانه دیدار امشب‌شان با چلسی در لیگ قهرمانان از حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی خودداری کردند.

عدم حضور بازیکنان والنسیا در کنفرانس خبری

به گزارش "ورزش سه"، آلبرت سلادس، سرمربی جدید والنسیا مجبور شد در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به تنهایی در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کند و بازیکنان والنسیا تصمیم گرفتند این کنفرانس خبری را تحریم کنند. بازیکنان والنسیا همچنان از اخراج سرمربی سابق‌شان ناراحت هستند.

 

باشگاه والنسیا هفته گذشته سرمربی سابق خود مارسلینو را با وجود اینکه تیمش را به قهرمانی در جام حذفی اسپانیا رسانده و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود از این تیم اخراج کردند.

 

سلادس، سرمربی جدید والنسیا که قبلا دستیار سرمربی رئال مادرید بوده پیش از بازی والنسیا با بارسلونا در لالیگا که با شکست 5-2 این تیم همراه شد به عنوان سرمربی جدید منصوب شد و در آن بازی روی نیمکت والنسیا نشست.

 

1434979

 

در آستانه دیدار امشب والنسیا با چلسی در استمفوردبریج در روز اول مرحله گروهی چمپیونزلیگ، سلادس که به تنهایی در کنفرانس خبری حاضر شده بود گفت تحریم کنفرانس از سوی بازیکنان تیمش ایده‌آل نیست ولی آنها در بازی‌های پیش رو با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

 

سلادس در این باره گفت:" شکی نیست که این شرایط ایده‌آل نیست ولی این تصمیم بازیکنان است. چیز بیشتری ندارم که در این باره بگویم. از دست من کاری ساخته نیست. من هر روز با بازیکنان صحبت می‌کنم. آنها این تصمیم را گرفتند ولی بین ما همیشه دیالوگ برقرار است. واکنش بازیکنان تیم به من خیلی خوب بوده و من شک ندارم که ما به پیشرفت ادامه خواهیم داد".

 

دیدگاه‌ها