کد خبر : 1637168 | 26 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

نسخه‌ی رویایی نویل برای یونایتد: واران، کانته، امباپه

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید این تیم برای تقویت خود و حضور پرقدرت‌تر در رقابتهای مختلف باید واران، کانته و امباپه که سه بازیکن در کلاس جهانی هستند را جذب کند

نسخه‌ی رویایی نویل برای یونایتد: واران، کانته، امباپه

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید این تیم به جذب سه بازیکن درجه‌یک و در کلاس جهانی نیاز دارد تا ستون فقرات تیم تقویت شده و بتواند در رقابتهای مختلف به رقیبی جدی و تراز اول تبدیل شود. نویل می‌گوید سه بازیکنی که به نظر او در شرایط ایده‌آل باید توسط شیاطین سرخ جذب شوند رافائل واران، انگولو کانته و کیلیان امباپه هستند.

 

1408946

 

نویل در گفتگو با اسکای اسپورتز در این باره گفت:" منچستریونایتد باید تلاش کند ستون فقرات مستحکمی پیدا کند. لیورپول را ببینید، آنها فابینیو، آلیسون، ویرژیل فن‌دایک، روبرتو فیرمینو را دارند که ستون فقرات تیم را تشکیل می‌دهند. منچسترسیتی هم همین شرایط را دارد".

 

اسطوره منچستریونایتد درادامه صحبتهایش گفت:" در حال حاضر اولویت من این است که منچستریونایتد در دوازده  تا هیجده ماه آینده چطور بازیکن جذب خواهند کرد. هدف باید ایجاد یک ستون فقرات مستحکم باشد که به بازیکنان جوان تیم کمک کند. سالها پیش ستون فقرات یونایتد از استیو بروس، گری پالیستر، پیتر اشمایکل، روی کین، اندی کول و اریک کانتونا تشکیل می‌شد".

 

گری نویل در ادامه گفت:" مشکل یونایتد در حال حاضر بازیکنان جوان نیستند. اگر یونایتد بتواند سه بازیکن مناسب به ترکیبش اضافه کند می‌تواند موفق شود. واران، کانته و امباپه ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای یونایتد هستند".

 

دیدگاه‌ها