کد خبر : 1637242 | 26 شهریور 1398 ساعت 17:52 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی: اشتباه داور دو امتیاز مهم از ما گرفت

شکایت رسمی بادران از کیوان علی محمدی

مسئولان باشگاه بادران ظهر امروز به کمیته انضباطی رفتند و از داور دیدار با آرمان گهر سیرجان شکایت کردند.

شکایت رسمی بادران از کیوان علی محمدی

به گزارش ورزش سه، تیم بادران در حالیکه تا دقیقه نود دیدار با آرمان‌گهر سیرجان سه امتیاز را گرفته بود، با اعلام پنالتی  توسط کیوان علی‌محمدی داور مسابقه گل تساوی را دریافت کرد. بادرانی ها به این موضوع معترض بوده و بعد از آن معتقد بودند پرویز کریمی دروازه‌بانشان  در تقابل با بازیکن آرمان‌گهر توپ را در اختیار می‌گیرد و از این رو اقدام داور در اعلام پنالتی اشتباه بوده است؛ اتفاقی که با عصبانیت فرهاد کاظمی و بازیکنان بادران همراه شد و در نهایت داور مربی بادران را اخراج کرد.


رضا رهقی سرپرست بادران در خصوص حضور مسئولان بادران در کمیته انضباطی به ورزش سه می گفت: « ما برای شکایت رسمی از داور مسابقه و صحبت با مسئولان کمیته داوران به فدراسیون رفتیم. قرار است فیلم بازی فردا توسط اعضای کمیته دیده شود ولی یکی از مسئولان کمیته داوران با دیدن فیلم با قاطعیت گفت که پنالتی آرمان گهر درست نبود و یک خطای پنالتی هم برای ما گرفته نشد. با این اشتباه فاحش دو امتیاز مهم را از دست دادیم و دیگر این اشتباه قابل جبران نیست. خواهش ما از کمیته داوران این است که از داورهای قوی استفاده کند تا حقی از تیمی پایمال نشود.»


رهقی تاکید کرد: «امسال برنامه ای که لیگ یک را پوشش می داد پخش نمی شود و اشتباهات فاحش داوران هم دیده نمی شود. ما یک تیم خصوصی هستیم و باشگاه برای موفقیت و رسیدن به هدفمان هزینه می کند و این درست نیست با چنین اشتباهی سر بادران  را ببرند. در همین ٥ بازی شش پنالتی مسلم برای ما گرفته نشده و چه کسی می خواهد پاسخگو باشد؟ امیدوارم چنین اشتباهاتی دیگر علیه تیم ما رخ ندهد.»

دیدگاه‌ها