کد خبر : 1637390 | 27 شهریور 1398 ساعت 11:29 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان جدید CR7 برای لئو

رونالدو: می‌خواهم توپ‌های طلایم بیشتر از مسی باشد

کریستیانو رونالدو می‌گوید رقابتی که دوست دارد در آن بتواند لیونل مسی را شکست دهد رکورد تعداد توپهای طلا است. رونالدو و مسی در حال حاضر هر دو پنج بار صاحب توپ طلا شده‌اند.

رونالدو: می‌خواهم توپ‌های طلایم بیشتر از مسی باشد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بدون تردید در سالهای اخیر بزرگترین رقابت فوتبالی دنیا بوده است. این دو در مسیر این رقابت موفق به ثبت رکوردهایی خارق‌العاده شده و افتخارات فردی و تیمی متعددی بدست آورده‌اند. کریستیانو رونالدو اما در مصاحبه اخیر خود با پیرس مورگان می‌گوید یک رقابت هست که او تمایل زیادی دارد در آن بتواند مسی را شکست دهد: رقابت برای فتح تعداد بیشتر توپ طلا.

 

1435293

 

کریستیانو و مسی ده بار پشت سر هم توپ طلا را بین خود تقسیم کرده‌اند و از این تعداد توپ طلا پنج بار سهم رونالدو و پنج بار سهم مسی شده است. سال گذشته لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید با دریافت توپ طلا موفق شد به این روند پایان دهد و بعد از ده سال اولین کسی باشد که توپ طلا را از دسترس این دو ابرستاره خارج می‌کند.

 

رقابت رونالدو و مسی از لالیگا آغاز شد. زمانی که آنها با پیراهن رئال مادرید و بارسلونا مقابل هم می‌ایستادند تا رقابت‌شان با چاشنی رقابت تاریخی رئال و بارسا پررنگ‌تر شود. دو نفر از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ که هواداران فوتبال دنیا را به دو اردوگاه هواداران مسی و هواداران رونالدو تقسیم کرده‌اند.

 

1435305

 

از جمله آمار و ارقام و رکوردهای دیگر این دو باید به این اشاره کرد که رونالدو پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده ولی مسی چهار بار موفق به این کار شده است. اما مسی ده بار با بارسا فاتح لالیگا شده درحالیکه رونالدو در مجموع با سه تیم منچستریونایتد، رئال و یوونتوس موفق به کسب شش قهرمانی لیگ شده است.

 

اما رونالدو در مصاحبه به پیرس مورگان می‌گوید رکوردی که دوست دارد در آن بر مسی پیروز شود رکورد تعداد توپهای طلا است. او در این باره گفت:" خیلی دوست دارم در بردن توپهای طلا مسی را شکست دهم و فکر می‌کنم استحقاقش را دارم".

 

1435292

 

رونالدو، از مسی به عنوان انسانی فوق‌العاده و فوتبالیستی استثنایی یاد کرده و می‌گوید:" مسی تاریخ فوتبال است. ولی من معتقدم برای اینکه از او بالاتر باشم باید شش، هفت یا هشت توپ طلا در کارنامه‌ام داشته باشم. من مطمئنم که به خاطر کارهایی که کرده‌ام در تاریخ فوتبال هستم و خواهم بود. خودم معتقدم بهترین فوتبالیست تاریخ هستم ولی بعضی از هواداران فوتبال می‌گویند کس دیگری بهترین است و تو دوم هستی. ولی خودم بدون تردید می‌دانم که به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ نامم در تاریخ این ورزش باقی است و خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها